På tal om höga systemkrav - Modern Warfare vill ha hela 175 GB utrymme

Robot
På tal om höga systemkrav - Modern Warfare vill ha hela 175 GB utrymme

Det är mustaschen. Det måste vara mustaschen.


Medlem

Det där är bara löjligt :'D


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Releasehästryttare

Dags för tillverkarna att göra större ssd diskar nu då, alt komma på en ny metod av snabb datalagring.

Medlem

Detta spelet är ett big no no efter vad Activision/Blizzard bannade han prospelaren för att han sa befria Kina..... Ännu ett företag man inte ska köpa spel av, börjar bli ont om AAA titlar snart


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Gandy:

Detta spelet är ett big no no efter vad Activision/Blizzard bannade han prospelaren för att han sa befria Kina..... Ännu ett företag man inte ska köpa spel av, börjar bli ont om AAA titlar snart

Bryter man mot regler så ska man straffas. Det stod ju klart och tydligt vad som gäller..

Medlem
Skrivet av Gandy:

Detta spelet är ett big no no efter vad Activision/Blizzard bannade han prospelaren för att han sa befria Kina..... Ännu ett företag man inte ska köpa spel av, börjar bli ont om AAA titlar snart

Befria Hongkong*, men nästan rätt iallafall. ^^

Personligen känner jag att det är på tiden att kanske inhandla lite mer utrymme, kanske inte för att spela just CoD, men framtida spel. ;p


signatur

The more I practice, the luckier I get.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av onliner72:

Bryter man mot regler så ska man straffas. Det stod ju klart och tydligt vad som gäller..

Yes, det stod att Blizzard har tolkningsföreträde och kan banna folk bäst de vill om de inte gillar något som sägs. En luddig, godtycklig regel som bara i sig är ett skäligt argument för bojkott - framför allt när det också är så den tillämpas.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Befria Hongkong*, men nästan rätt iallafall. ^^

Personligen känner jag att det är på tiden att kanske inhandla lite mer utrymme, kanske inte för att spela just CoD, men framtida spel. ;p

Haha ja så var det ja! Jag skyller på att jag är trött,,,,


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Jag kommer att köra ”DOUBLESPACE” på min hårddisk

Releasehästryttare

@Gandy:

PS IT*S A JOKE!

Medlem

175gb...ja det var rätt mycket - men va fan, vem har bara en hårddisk i sin dator? Det här fixar sig!

Skrivet av Gandy:

Detta spelet är ett big no no efter vad Activision/Blizzard bannade han prospelaren för att han sa befria Kina..... Ännu ett företag man inte ska köpa spel av, börjar bli ont om AAA titlar snart

Även om jag håller med honom i hans befria Hong Kong så tycker jag att politiska statements (eller andra som inte har med spelet att göra) inte hör hemma i e-sport...med det sagt så är ju iofs frågan om NÄR man ska göra sitt statement. Kanske det var enda chansen? Vem vet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag tror det är manuset som kräver så mycket plats.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Fezk:

Befria Hongkong*, men nästan rätt iallafall. ^^

Personligen känner jag att det är på tiden att kanske inhandla lite mer utrymme, kanske inte för att spela just CoD, men framtida spel. ;p

Känner samma sak.
Har en 256gb ssd på OS:et och en 1TB lagring samt en 120gb ssd. Körde betan på en av SSD:erna men nu får jag ju inte plats med fullspelet på SSD

Medlem

Ni som kan det här med datorer. Jag spelade betan och den var på 30GB någonting. Skall jag avinstallera den eller kommer det fullständiga spelet använda de filerna något?

Tack på förhand!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Geeks Gaming

Jag antar att de är en av de game modes som enbart är tillgänglig på ps4 i ett år som tar plats.

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Ni som kan det här med datorer. Jag spelade betan och den var på 30GB någonting. Skall jag avinstallera den eller kommer det fullständiga spelet använda de filerna något?

Tack på förhand!

Jag vågar säga med 99,2% säkerhet att du kan ta bort betan, dvs den kommer inte användas alls

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag vågar säga med 99,2% säkerhet att du kan ta bort betan, dvs den kommer inte användas alls

Tack skall du ha! Då tar jag bort den.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av Pretorian24:

Jag tror det är manuset som kräver så mycket plats.

och för att inte glömma den avancerade fisk AI:n.

NuZ
Testpilot

Kommer absolut inte ta i spelet med tång ens. P2W element, utgivaren trycker ner mänskliga rättigheter för att slicka *** på kina, tar bort 1 av 3 lägen i spec ops. Jag är färdig med de här AAA spelen från giriga utgivare. RE2 var lätt årets spel fast det var AAA och märktes att det var gjort med kärlek. Bara grejjen att kunna titta på modellerna i spelet i den detaljupplösningen. Mycket bra spel.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Spelet verkar lovande men jag väljer att ställa mig bakom en bojkott av Activision-Blizzard, det är det minsta jag kan göra när jag sitter tryggt och bekvämt bakom datorskärmen här hemma i Sverige.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av onliner72:

Bryter man mot regler så ska man straffas. Det stod ju klart och tydligt vad som gäller..

"Klart och tydligt" är alltså som att skriva en lagbok i brunsås? ok.

Medlem

Ska det vara mustasch ska den fan vara högupplöst!

Medlem
Skrivet av Gandy:

Detta spelet är ett big no no efter vad Activision/Blizzard bannade han prospelaren för att han sa befria Kina..... Ännu ett företag man inte ska köpa spel av, börjar bli ont om AAA titlar snart

Det var liv om regnbågsmålade naglar i friidrotts-VM också, politiska ställningstaganden hör inte hemma i sammanhanget oavsett hur rätt eller fel de är.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

@hoppalängdhopp: Fisk AI är exklusivt på Playstation under 12 månader.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Json_81:

Det var liv om regnbågsmålade naglar i friidrotts-VM också, politiska ställningstaganden hör inte hemma i sammanhanget oavsett hur rätt eller fel de är.

Nä men tyck du så då storföretag kan bete sig hursom helst och du bryr dig inte. Got it! Du får lov att tycka så, precis som jag får lov att tycka som jag gör


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Gandy:

Detta spelet är ett big no no efter vad Activision/Blizzard bannade han prospelaren för att han sa befria Kina..... Ännu ett företag man inte ska köpa spel av, börjar bli ont om AAA titlar snart

Larvigt alla är tillbaka på sina Blizzard konton nästa vecka. För då har ea sagt att de ska betalt för något i nya starwars spelet. Sen sitter väl alla som lipar över det där med mobiler som har åtminstone komponenter tillverkade av regimvänliga bolag i Kina. Sluta med dubbelmoralen för faan

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Larvigt alla är tillbaka på sina Blizzard konton nästa vecka. För då har ea sagt att de ska betalt för något i nya starwars spelet. Sen sitter väl alla som lipar över det där med mobiler som har åtminstone komponenter tillverkade av regimvänliga bolag i Kina. Sluta med dubbelmoralen för faan

Hmm så att motsätta sig kommunism är dubbelmoral? Och vad har man för andra val om du ska äga en mobil idag? Jo om du skiter i att skaffa mobil så kan du slippa made in china grejen, eller om du inte äger något överhuvudtaget då allt tillverkas där.....Inte riktigt samma sak då man knappt har något val annars.

Jag kommer inte tillbaka till Blizzard


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Json_81:

Det var liv om regnbågsmålade naglar i friidrotts-VM också, politiska ställningstaganden hör inte hemma i sammanhanget oavsett hur rätt eller fel de är.

Jag håller med...Men det var Blizzard som tog ställning nu, inte jag. Jag bara visar mitt missnöje med deras ställningstagande


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Devan:

Haha thats a good one


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Herrejävlar det är ett stort spel. Känns skeptiskt som fan att dom har ordnat det bra för jag har svårt att se varför detta spelet skulle kräva mer än dubbelt så mycket utrymme emot spel som BF V.

1
Skriv svar