Call of Duty: Mobile har laddats ned 35 miljoner gånger på tre dagar

Robot
Call of Duty: Mobile har laddats ned 35 miljoner gånger på tre dagar

Den handhållna avstickaren bryter nya rekord.

#call-of-duty-mobile


Medlem

Nej tack.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Avstängd

Call of Not Downloading Mobile Games är mitt enda mobilspel!

Medlem

Spelet är grymt! Helt otroligt för att vara mobilspel! Över 10 miljoner nedladdningar på android och 4,7 / 5 i betyg säger en hel del!

Medlem

Var kul i början.. Men börjar redan tröttna efter level 10.

ndr
Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Var kul i början.. Men börjar redan tröttna efter level 10.

Jag läste nånstans att man möter botar första X levlarna, stämmer det?

Medlem

Känns fjantigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Riktigt välgjort spel, måtte jag säga! Väldigt beroendeframkallande!

Medlem
Skrivet av ndr:

Jag läste nånstans att man möter botar första X levlarna, stämmer det?

Det vet jag inte tyvärr.. Men kan nog stämma.. När jag blev level 10 blev det lite svårare..

Medlem

Riktigt bra spel! Kör på lägsta grafik utan AA och Max framerate på iphone SE 2nd gen 2020 och relefonen är bara ljummen så nog klarar den högre grafik, men man vill ju ha så låg delay som möjligt.

Inte lagt en krona på det men köper man season pass sägs man lätt kunna grinda ihop valuta till framtida season pass osv. tills man tröttnar. Men detta är alltså bara om man vill ha särskilda skins/utseenden. Alla vapen är hyffsat välbalanserade med för och nackdelar.
När en fiende dör kan du plocka upp deras vapen och testa det.

Askul att köra med shotgun eller autoshotgun (samma typ som finns i Resident Evil 4). Gillar även tunga maskingevär RPD (samma som i Days Gone) eller lätta automatgevär med ruskigt snabb avfyrning. Kör även med en kniv och kan då springa omkring assnabbt och sänka fienden. Känns lite som när man lirade Quake i grundskolan på 90-talet då hehe!

Förmodligen är det många Bots men isf är de riktigt verklighetstrogna. Tycker det är roligare när de inte är allt för bra 😆

Skoj med alla galna gadgets så som hundar, laptop som styr målsökande missiler, syn/kontrollstörande granater och bonus mini-guns man får låna en stund efter att man samlat ihop tillräckligt med poäng.

Det funkar även bra att aktivera gyro och finaikta med hela smartphonen.

Starkt beroendeframkallande dock! :9

1
Skriv svar