Testa Battlefield V-innehåll gratis, varje kvarvarande helg i oktober

Robot
Testa Battlefield V-innehåll gratis, varje kvarvarande helg i oktober
Medlem

Spelar folk fortfarande Battlefield? Senaste spelet i den serien som var bra hette Bad Company 2. Alla spel som kom ut efteråt är dåliga.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Usch, orkar inte ens spela Battlefield om det är gratis haha

Medlem

@Kleptoman: Jaha tur du berättade hur det låg till så jag inte kom och trodde att jag hade kul i bf3 och 4. Tack!

Medlem
Skrivet av ohGr:

Usch, orkar inte ens spela Battlefield om det är gratis haha

ja jag tänkte precis, orkar jag ens ladda ner det för att testa? svaret blev, njääää


signatur

P.L.U.R

Avstängd

Nej tack, BF & Cod har gjort sitt för mig

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Spelar folk fortfarande Battlefield? Senaste spelet i den serien som var bra hette Bad Company 2. Alla spel som kom ut efteråt är dåliga.

Hade Aldrig spelat Bad Company 2 förut så jag spelade det ett tag med några polare efter att ha spelat BF3 i ungefär ett år.
Bad Company kändes verkligen inte alls lika bra.

Geeks Gaming

Till skillnad från andra tyckte jag bf5 va helt okey. Ja de är inget bf2/3 men ändå bra hjärndöd fps spel. Gunplayet är riktigt bra. Bra mycket vapen.
Men visst dom har sabbat med mycket senaste tiden och varit riktigt dåliga med släppa nya kartor. Även om dom precis släppt 2 stycken på kort tid.
Dock har jag själv inte kört så mycket på ett bra tag. Men helt klart värt ett test. Bättre än bf1 i min mening

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Spelar folk fortfarande Battlefield? Senaste spelet i den serien som var bra hette Bad Company 2. Alla spel som kom ut efteråt är dåliga.

Word!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Spelar folk fortfarande Battlefield? Senaste spelet i den serien som var bra hette Bad Company 2. Alla spel som kom ut efteråt är dåliga.

BF4 blev väldigt bra efter att man fixat buggarna som fanns vid lansering

Medlem

Bv5 är ju ett bra spel nu. Men det har tagit sååå lång tid att komma dit.
Hoppas att de inte hoppar vidare till nästa BF innan de gett femman det spelet förtjänar. Nu ett år efter release är det väl nära vad 4an släpptes med innan DLC. De borde räkna bort år ett i sin road map :).
Spelreleaser (AAA) de senaste tre åren är ju mer ett skämt än något annat. Man kan ju hoppas att de stora husen börjar tänka kvalite o stadig release framför hype, preorders och 'fix it after release'. Det funkar ju inte. Folk går vidare. De enda som lyckats är Rainbow 6 Siege men det var ju också ett bra spel dag 1 , som de gjort bättre. Inte ett enormt clusterfxxk, som tar år att få spelbart.
Men testa femman. De små spellägena är ju inte roligast men gratis funkar ju

1
Skriv svar