Spana in en kortis från Special Ops-läget i Modern Warfare

Robot
Spana in en kortis från Special Ops-läget i Modern Warfare

Rädda världen med upp till tre vänner vid din sida.

#call-of-duty, #modern-warfare


Medlem

Är special ops exklusivt eller vad är survival mode för något?
Ett års exklusivitet för sony?, och dom säger sig haka på crossplay trenden fullt ut, vilken jäla bullshit....

Medlem
Skrivet av roftg:

Är special ops exklusivt eller vad är survival mode för något?
Ett års exklusivitet för sony?, och dom säger sig haka på crossplay trenden fullt ut, vilken jäla bullshit....

Special Ops är inte exklusivt, det är en liten del av den delen som är, typ horde-mode / wave mode.

Inaktiv

Kan hålla med @roftg att "Som bekant är överlevnadsläget exklusivt för Playstation i ett år efter release, men trots att klippet kommer från Sonys egna kanal tycks inte det skymta till." kan tolkas i artikeln som att det kanske är ett och samma läge som Special Ops om man inte redan är införstådd på att det är två olika lägen.

NuZ
Testpilot
Skrivet av heady89:

Special Ops är inte exklusivt, det är en liten del av den delen som är, typ horde-mode / wave mode.

Liten? Special ops har väl 3 lägen och nu bara 2 på övriga.

Vapen i lådor, mtx överallt osv osv. Activision får inte en spänn av mig


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Är det här bara för Playstation under ett år?..


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag är illa tvungen och köpa detta till PC nu. Efter Doom Eternal är försenat i över 4 jävla månader!

Jag måste ha något nytt spel! Är urless på de spelen jag lirar nu....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

NuZ
Testpilot
Skrivet av Remus:

Jag är illa tvungen och köpa detta till PC nu. Efter Doom Eternal är försenat i över 4 jävla månader!

Jag måste ha något nytt spel! Är urless på de spelen jag lirar nu....

Snälla stöd inte sånt här skit! Jag ber dig! Jag vill ha tillbaka spelen inte liveservice


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Snälla stöd inte sånt här skit! Jag ber dig! Jag vill ha tillbaka spelen inte liveservice

Varför ska han hoppa detta, det ser ut att vara ett riktigt matigt och kul spel ,och betan gjorde inte mig och de jag lirar med besviken.

Survival kan jag leva utan även om 1år exklusivitet är konstigt, men ja tänker inte förpassa en grym spelupplevelse på vad som är en baggatell för mig.

Man kan ge dem credd inlamd också för att de äntligen slopat seasonpass och betalda dlc som bara splittar communityn.

NuZ
Testpilot
Skrivet av heady89:

Varför ska han hoppa detta, det ser ut att vara ett riktigt matigt och kul spel ,och betan gjorde inte mig och de jag lirar med besviken.

Survival kan jag leva utan även om 1år exklusivitet är konstigt, men ja tänker inte förpassa en grym spelupplevelse på vad som är en baggatell för mig.

Man kan ge dem credd inlamd också för att de äntligen slopat seasonpass och betalda dlc som bara splittar communityn.

Det är sånna som du som gör att spelen är som dom är. Har inget mer att säga


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Älskar hur dåliga såna här trailers egentligen är. 400 personer som står 20 meter ifrån varandra med miniguns och raketgevär men ingen träffar ett skit ^^
Medic snubben ser INGA problem att springa fram och laga in skadade kompis rätt framför näsan på en hel armé haha! Men stämningsfull

1
Skriv svar