Tjuv bröt sig in hos Valve - snodde utrustning för 400 000 kr

Robot
Tjuv bröt sig in hos Valve - snodde utrustning för 400 000 kr

Är det så här Half-Life 3 släpps?

#half-life-3, #valve


Medlem

Stanna i skolan barn.

Releasehästryttare

Sålde han det på Gamestop så fick han bara ~5k för 400k utrustning

Medlem

Nu får Valve en anledning att försena Half-Life 3. Typiskt.

Medlem

Fick precis uppdatering på min beställning på Webhallen. HL3 släpps 2020 😂 (eller inte...)


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

"men tyvärr verkar han bara ha fått med sig utrustning"
Heh, det där var väl en lite väl objektiv åsikt

Medlem

Ingen fara, nycklarna som krävs att låsa upp all utrustning kostar 10x mer...

Gnällkuk

En smula komik dock att det har varit upprepade inbrott hos ett företag som heter Valve
De kanske skulle byta namn till Swing door. Om han lyckats få med sig prylar till ett värde av 400 papp måste det ju pågått en tid, hur lyckades ingen märka att det försvann massor av prylar snabbare?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem

Han ser sannerligen skrupelfri ut

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

En smula komik dock att det har varit upprepade inbrott hos ett företag som heter Valve
De kanske skulle byta namn till Swing door. Om han lyckats få med sig prylar till ett värde av 400 papp måste det ju pågått en tid, hur lyckades ingen märka att det försvann massor av prylar snabbare?

Nu betyder ju det dock inte valv.

Inaktiv
Skrivet av KimiKiwi:

Nu betyder ju det dock inte valv.

*gråtskrattemoji*

Gnällkuk
Skrivet av KimiKiwi:

Nu betyder ju det dock inte valv.

Årets hjärnsläpp. Det är ju vault Aja, den bjuder jag på Något att liva upp måndagstristessen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Årets hjärnsläpp. Det är ju vault Aja, den bjuder jag på Något att liva upp måndagstristessen.

Det är tisdag idag...

jbx
Medlem
Skrivet av Sapiens:

Det är tisdag idag...

Hahaha! 😂


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Det är tisdag idag...

Blir värre å värre


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Half-Life 3 utvecklas ju i Xen. Det vet ju alla.

Gnällkuk
Skrivet av Sapiens:

Det är tisdag idag...

Haha, jag är så jävla offline Varit sjuk i en vecka typ så är kalenderförvirrad. Hade läkarbesök på förmiddagen och hade jag inte pratat om det med kollegorna igår hade jag missat att informera kund och vara på plats i tid (har nyligen bytt tider och dagar).

And this is what we call a "bjud" in Sweden.

Dagen är inte över ännu, jag kanske skulle se till att det här blir mitt sista inlägg för dagen...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Årets hjärnsläpp. Det är ju vault Aja, den bjuder jag på Något att liva upp måndagstristessen.

Haha jag trodde också för ett ögonblick att det betydde valv så du är i gott sällskap.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Haha, jag är så jävla offline Varit sjuk i en vecka typ så är kalenderförvirrad. Hade läkarbesök på förmiddagen och hade jag inte pratat om det med kollegorna igår hade jag missat att informera kund och vara på plats i tid (har nyligen bytt tider och dagar).

And this is what we call a "bjud" in Sweden.

Dagen är inte över ännu, jag kanske skulle se till att det här blir mitt sista inlägg för dagen...

Vi har alla haft våra Homer dagar...

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Haha, jag är så jävla offline Varit sjuk i en vecka typ så är kalenderförvirrad. Hade läkarbesök på förmiddagen och hade jag inte pratat om det med kollegorna igår hade jag missat att informera kund och vara på plats i tid (har nyligen bytt tider och dagar).

And this is what we call a "bjud" in Sweden.

Dagen är inte över ännu, jag kanske skulle se till att det här blir mitt sista inlägg för dagen...

Sluta aldrig att underhålla!

1
Skriv svar