Se den ärliga trailen för World of Warcraft Classic

Robot
Se den ärliga trailen för World of Warcraft Classic
Medlem

WoW bjöd ju faktiskt på lite bull då dom målade upp en ridå som inte kom med i spelet. Men bra vad det ändå!

Skribent

My lvl 12 Paladin in WoW Classic approves of this message.

Avstängd

Detta är ju till punkt och pricka korrekt - ändå är magin tillbaka i spelet. Jag spelar som en besatt!

Medlem

Haha klockrent jag har dock fruktansvärt kul i Classic

eld
Medlem

Med gamla vs nya wow så kan jag bara säga: moroten blir lite tråkigt om man inte får jobba lite för den.

Medlem

Jag skulle aldrig orka spela wow som det var då en gång till. Kul att så många verkar gilla det. Personligen, när jag testade spelet ett par expansioner senare så passade det mig bättre. Tiden allt tog i vaniljen är omöjlig att spendera idag.

Dem skulle släppt en ”remaster” eller något liknande. Saknas QoL i gamla spel.

DING


signatur

New life, New hope

Medlem

@rolar: Beror på vad man har för mål. Jag är småbarnspappa som har tid ca 1-2h egen tid per kväll. Där ska jag få plats med film, serier, och spel. Just nu är det enbart WoW. Det går långsamt, men jag har grymt kul ändå. Mina vänner börjar göra sig iordning för raiding, något jag inte tror att jag kommer komma i närheten av. Har tur om jag får köra några instanser. Testade Deadmines för ett par dagar sen, första instansen. Fick lämna på sista bossen när trollet vaknade i typ nattskräck.

Men i övrigt tycker jag att det fungerar fint att bara starta och spela när jag har möjlighet. Förstår dock helt klart att det inte är för alla.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

@rolar: Beror på vad man har för mål. Jag är småbarnspappa som har tid ca 1-2h egen tid per kväll. Där ska jag få plats med film, serier, och spel. Just nu är det enbart WoW. Det går långsamt, men jag har grymt kul ändå. Mina vänner börjar göra sig iordning för raiding, något jag inte tror att jag kommer komma i närheten av. Har tur om jag får köra några instanser. Testade Deadmines för ett par dagar sen, första instansen. Fick lämna på sista bossen när trollet vaknade i typ nattskräck.

Men i övrigt tycker jag att det fungerar fint att bara starta och spela när jag har möjlighet. Förstår dock helt klart att det inte är för alla.

Jag håller med. En av WOW's styrkor är det där att man trycker på play och tio sekunder senare ränner man runt och har skoj. Lätt att klämma in här och där


signatur

K9
:.:

Medlem

Tid o prio, dödar classic för mig, ska väl få upp en gubbe bara för att men det lär ta tid.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar