Bekräftat - Red Dead Redemption 2 kommer till pc!

Medlem

@peggleball: Sen kan man även lämna tillbaka sitt spel ifall man är missnöjd.

Gnällkuk
Skrivet av denza:

Kan någon förklara hypen när spel släpps till och? Jag har själv inget intresse att fps måste ligga på 60 och grejer. Spelen är ju snygga ändå? Är det moddar och sånt som är hypen?

Visst. De som inte har konsol men en maxad burk, där kan jag förstå att folk blir glada men att köpa det igen för att man har både konsol och pc är för mig konstigt. Nog bara för att jag inte förstår.

Är man vad vid 60 eller mer så är det en horribel upplevelse att köra i 30


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av denza:

Kan någon förklara hypen när spel släpps till och? Jag har själv inget intresse att fps måste ligga på 60 och grejer. Spelen är ju snygga ändå? Är det moddar och sånt som är hypen?

Visst. De som inte har konsol men en maxad burk, där kan jag förstå att folk blir glada men att köpa det igen för att man har både konsol och pc är för mig konstigt. Nog bara för att jag inte förstår.

Moddar är konstigt nog en stor del i det hela, PC communityn är galna i moddar. Själv är jag en PC Master racer men bryr mig inte alls om moddar. Att spela med högre FPS är också lockande, men inte bara just därför, PC handlar mycket om att varje enskild individ har sina egna Setups till skillnad mot Konsol, så ett spel kan anpassas efter ens eget syfte för att uppnå maximal upplevelse. Sen kan det tyckas vara mer precision med tangentbord och mus. I slutändan så handlar det väl mest om vilken plattform man är mest van vid att spela med.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Kan verkligen rekommendera multiplayer delen. Har aldrig sett en fuskare och det är trevligt att ha en egen karaktär. Hoppas att detta gör så att dom kan utveckla multiplayer enu bättre. Ska förresten köra lite nu.

klart du aldrig sett en fuskare, du spelar på konsoll. GTA V på PC är en cheatfest, RDR2 på PC kommer bli exakt samma sak.


signatur

I drank what?

Skriv svar