Marvel's Avengers huvudstory sägs vara 10-12 timmar lång

Robot
Marvel's Avengers huvudstory sägs vara 10-12 timmar lång

Men speltiden kan fördubblas med sidouppdrag och annat innehåll.

#Crystal-dynamics, #Marvels-avengers, #Square-enix


Medlem

Sägs att spelets totala speltid kommer bli 0min om man inte köper spelet. Vill gilla det men ser ut som en gäng medelålders män och kvinnor som leker cosplay hjältar.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av jehuty:

Sägs att spelets totala speltid kommer bli 0min om man inte köper spelet. Vill gilla det men ser ut som en gäng medelålders män och kvinnor som leker cosplay hjältar.

Lite så jag känner om filmerna.

Avstängd

Om man kan byta Avenger när man vill så vore det ett kul och nyskapande spelelement som jag ofta saknat i spel där man har många karaktärer. Men jag gissar att det som vanligt är 100% linjärt och spelet väljer när bytet inträffar. Om man istället kan byta själv så skulle man kunna göra spelet svårare eller lättare beroende på vad man ska göra, känns som något som skulle kunna göra det värt att spela om spelet också för att se hur man löser något med en annan karaktär.

Medlem

10-20h enbart? Enbart med så många karaktärer känns att det borde vara 40+ .... Tråkigt.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Rh3nium:

10-20h enbart? Enbart med så många karaktärer känns att det borde vara 40+ .... Tråkigt.

Som andra i tråden har tagit upp så tror jag att det är bestämt när bytena sker. Då behöver inte fler karaktärer betyda längre mainstory.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Jag håller inte med
Skrivet av Rh3nium:

10-20h enbart? Enbart med så många karaktärer känns att det borde vara 40+ .... Tråkigt.

Jag tar hellre en kortare men välgjord singel player kampanj. Typ som CoD brukade vara. Du klarar det på ett par kvällar, men det är intensivt och inte en dryg fetchquest eller "döda 20 av detta monster för +2 skada på heavy attack" grind.

Jag gillar RPG och likandne, men ofta blir det uppenbart hur mycket utfyllnad material det är.

Så om det är högt replay value. Om combat är snortight och det finns svårare svårighetsgrader. Eller om man kan typ jaga highscores på något sätt så funkar detta bättre för mig.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Sägs att spelets totala speltid kommer bli 0min om man inte köper spelet. Vill gilla det men ser ut som en gäng medelålders män och kvinnor som leker cosplay hjältar.

Hur karaktärerna ser ut är inte mitt problem. Mitt problem är att spelet ser skittråkigt ut. Efter Marvel's Spider-Man så är ribban högt satt.

1
Skriv svar