Tävling – Vinn ett års Playstation Now!

Inaktiv

Tänkt skaffa en Silent hill tatuering ett tag. Funderat mest på Robbie the rabbit men då måste jag spela igenom 2an som jag vet finns på PSnow att streama. Blev aldrig av när det begav sig och nästan så man skäms över att inte spelat det när man är stor skräckfantast.

Medlem

Jag är en som är väldigt inte gillar iden med streaming av spel, men skulle jätte gärna ta emot en kod för att testa och kanske förändra min åsikt om streaming.

Medlem

Har en kompis som flyttat ca 10 timmar ifrån mig som endast spelar på playstation och spelar endast på pc då jag i dagsläget inte har råd för PS prenumeration tjänst. Detta vore då ett grymt tillfälle för mig att återkoppla med min gamla kompis och lira som på gamla goa tiden Fint av er att erbjuda detta! Lycka till allihopa!

Medlem

Jag är black helt enkelt...behöver lira Playstation fan.

Medlem

Hej då sista gnuttan socialt liv, jobb och familj
Hej 12 månaders antidepressiva medel

Medlem

Har det dragits några vinnare än?

Redaktör
Skrivet av Kago1316:

Har det dragits några vinnare än?

Inte än. Görs i dag, eller senast i morgon. Stay tuned!


signatur
Medlem

Oj, andra pris!

Tack så hemskt mycket till FZ! Nu blir det till att försöka klämma in så mycket spelande som möjligt under tre månader!

Till sist en liten fråga: Finns det något utgångsdatum på koden eller kan man lägga en månad på att försöka plöja igenom några påbörjade spel först?

Redaktör
Skrivet av Margy:

Oj, andra pris!

Tack så hemskt mycket till FZ! Nu blir det till att försöka klämma in så mycket spelande som möjligt under tre månader!

Till sist en liten fråga: Finns det något utgångsdatum på koden eller kan man lägga en månad på att försöka plöja igenom några påbörjade spel först?

Grattis!

Jag frågar om utgångsdatum, återkommer.

Edit: inget bäst före-datum, den aktiveras när den börjar användas.


signatur
Medlem

Grattis till vinnarna. Har provat en del PS Now på PC sista veckan efter att i princip inte vetat att det fanns och tycker väl att det är helt okej. Funkar definitivt bra nog för spel som TLoU och GoW, men på en 1440p144-skärm så är 720p30 inte sådär jätteupphetsande. Däremot riktigt grymt att enkelt och bekvämt kunna köra igenom favoriter en gång till eller upptäcka saker man missat (Yakuza, någon?).


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Tror det blev något fel här för jag har inte fått ett PM än

Redaktör
Skrivet av jehuty:

Tror det blev något fel här för jag har inte fått ett PM än

Jo du, jag har skickat pm. - kolla här. Om inte det funkar mailar du mig på tomas snabel-a fz.se med kontomailen så löser vi det den vägen.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jo du, jag har skickat pm. - kolla här. Om inte det funkar mailar du mig på tomas snabel-a fz.se med kontomailen så löser vi det den vägen.

Va skojar du?! Vann jag?! Jag skojade bara (för jag trodde att jag inte vann) men såg nu att jag faktiskt har fått en kod. Tack så jättemycket!

Redaktör
Skrivet av jehuty:

Va skojar du?! Vann jag?! Jag skojade bara (för jag trodde att jag inte vann) men såg nu att jag faktiskt har fått en kod. Tack så jättemycket!

Haha, se där!


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

inget bäst före-datum, den aktiveras när den börjar användas.

Kalas!

Medlem
Skrivet av Arzei:

Grattis till vinnarna. Har provat en del PS Now på PC sista veckan efter att i princip inte vetat att det fanns och tycker väl att det är helt okej. Funkar definitivt bra nog för spel som TLoU och GoW, men på en 1440p144-skärm så är 720p30 inte sådär jätteupphetsande. Däremot riktigt grymt att enkelt och bekvämt kunna köra igenom favoriter en gång till eller upptäcka saker man missat (Yakuza, någon?).

Nice! Så idag är det max 720p och 30fps som gäller för PS Now? Det vill väl kanske ioförsig inte konkurrera med sin egen produkt (PS4). Antar att man streamar spelet?

Skriv svar