Förköp Red Dead Redemption 2 till pc - få två Rockstar-spel på köpet

Robot
Förköp Red Dead Redemption 2 till pc - få två Rockstar-spel på köpet

Om du är redo att kasta pengar på skärmen finns det ett par alternativ.

#red-dead-redemption-2


Medlem

Måste .. motstå .. förköp.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Finns det verkligen någon som inte redan äger alla de spelen?

Medlem

Solklart förköp. Även utan två gratis spel. Och jag har ändå spelat ut det två gånger på Xbox redan.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ang undersökningen:

Förhandsbokar I princip alla spel men aldrig för sakerna. Tycker att det är skönt att ha det betalt och redo dagen spelet kommer. Många spel kan man även ladda ner i förväg.

Men gör det oftast en vecka innan release.

Medlem

Förbokade God of War för att få den limiterad utgåvan. Första gången jag gjort det.
Men skulle inte förboka för att få ingame-saker. Kanske blir förbokning av steel box-versionern av the last of us part II. Men generellt avvaktar jag alltid recensioner.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Förköp är olagligt.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Förhandsbokning för enbart digitala prylar kommer jag nog aldrig göra, det krävs något fysiskt. Väntar hellre på Steamversionen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Solklart förköp. Även utan två gratis spel. Och jag har ändå spelat ut det två gånger på Xbox redan.

Jag har inte ens hunnit varva det en gång på konsoll ännu


signatur

I drank what?

Medlem

Jag kommer garanterat köpa det, men förköp is a no--no.

Jag är allergisk mot tps, men vafan, det var länge sen man fick ett värdigt spel i vilda västern!

Kommer ni spela med tangentbord och mus eller med handkontroll? Jag siktar som en kratta med handkontroll men uppskattar komforten, så för mig blir nog första genomspelningen på easy med just handkontroll. Har inte spikat än iofs=P

Medlem

Steamversionen utan tvekan. Om det spelet inte är som det ska så är det pengarna tillbaka. Ingen förhandsbokning dock.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Förköp är olagligt.

Nä inte alls


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nä inte alls

Förköper man digitala spel så är man en del av problemet som industrin lider utav nu


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Förköper aldrig spel, inväntar alltid recensioner och patchandet av spelen. Blir ett köp några månader efter släppet, på en rea och när spelet är i ett bra skick utan massa buggar. bara en massa win/win!

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Förköper man digitala spel så är man en del av problemet som industrin lider utav nu

för att man vill spela ett spel minuten det släpps?


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:

för att man vill spela ett spel minuten det släpps?

Och du kommer inte kunna göra det på direkten när du köper det på release dagen?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Förbokat och klart. Hoppas det är okej!


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Godofcheese:

Förköper man digitala spel så är man en del av problemet som industrin lider utav nu

Äsch då. Vill man spela det direkt och vara säker på att man får sin kopia så är det inget fel med att förboka

Jag förstår dock tankesättet. De slänger med lite prylar för att få folk att förboka, och även om du förbokar för prylarna eller inte så kommer de tolka det som att du gjorde det, och således fortsätta samma spår.

Vid det här laget dock har det blivit så stort att det inte riktigt går att stoppa. Det spelar verkligen ingen roll om du förbokar idag eller inte, såvida du inte kan få en stor andel att släppa förbokande helt och hållet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Backloggens befriare
Skrivet av Frisell:

Jag kommer garanterat köpa det, men förköp is a no--no.

Jag är allergisk mot tps, men vafan, det var länge sen man fick ett värdigt spel i vilda västern!

Kommer ni spela med tangentbord och mus eller med handkontroll? Jag siktar som en kratta med handkontroll men uppskattar komforten, så för mig blir nog första genomspelningen på easy med just handkontroll. Har inte spikat än iofs=P

Du kan ju spela det i First person, så bara att köra på


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Senast jag förbokade ett spel var XCOM: The Bureau, och det hade ju sina problem, s.a.s., sedan dess har jag låtit bli. Till råga på allt dog ju min dator i nära anslutning till releasen.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Blir förköp på Epic för min del.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Finns det verkligen någon som inte redan äger alla de spelen?

Äger inget av de spelen

Kommer dock inte förboka heller

Medlem

Hur vet man ens om spelet kommer vara bra? Visst konsolversionen har hyllats hejdlöst, men för mig väger det ungefär lika tungt som att vinna en målartävling på dagis. Spelet verkar ju inte ens ha vettiga kontroller, kanske ska börja där och se om de fixat det innan man köper grisen i säcken.

Medlem

försökte hålla mig, men redan nu har jag varit inne på ps4an å lirat lite, och redan idag installerade jag rockstar launcher och försökte in å köpa så stark var man. är också orolig för dåliga kontroller och eventuellt kraschande, men det vägrar spela in, så jäääävla bra spel! drömspelet.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Och du kommer inte kunna göra det på direkten när du köper det på release dagen?

Många spel som släpps kl 12 på natten via digitalt, och alla bor inte i städer och kan ta sig iväg någonstans för att köpa det dag 1


signatur

God is dead

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:

Solklart förköp.

Utveckla gärna på varför det är ett solklart förköp för någon som inte är införstådd

Skrivet av Godofcheese:

Förköp är olagligt.

Jag ska ärligt säga att jag sällan håller med dig men nu känner jag att du är en broder. Förköpa spel är en dödssynd och lika hemskt är det alltid magra betet de dinglar framför som några vapenskins och annat skräp.

Sen köper jag inte motiveringen att man ska förköpa för att kunna spela millisekunden spelet släpps, har jag väntat så här länge så kan jag gladeligen vänta någon timme till på nedladdningen i utbyte mot att inte förköpa spelet. Nu är ju RDR2 redan släppt sen en tid tillbaka men min personliga åsikt är att man aldrig ska (för)köpa grisen i säcken.

Medlem
Skrivet av Angust:

Många spel som släpps kl 12 på natten via digitalt, och alla bor inte i städer och kan ta sig iväg någonstans för att köpa det dag 1

Nu kanske jag är lite gammal och så.... men du tänker sitta uppe vid 12 på natten för att ladda ner ett spel?
Inte vänta liksom till på morgonen, du måste ha det på dirren liksom?
Vi vet ju inte ens om det kommer finnas pre-loading tillgängligt så förköp är ju dumt.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Utveckla gärna på varför det är ett solklart förköp för någon som inte är införstådd

Jag anser att RDR2 är en av de största kulturella upplevelser jag haft och min kärlek till spelet gör att jag mer än gärna förköper det till en till plattform. Både för att få spela det samma dag det släpps, men också för att visa utvecklare och till viss del även utgivarna hur mycket jag gillar spelet och att jag uppskattar att dom har portat spelet till min favoritplattform.

Sen att det också sticker i ögonen på "entitled gamers" är ren bonus.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ooh, vad lockande.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Nu kanske jag är lite gammal och så.... men du tänker sitta uppe vid 12 på natten för att ladda ner ett spel?
Inte vänta liksom till på morgonen, du måste ha det på dirren liksom?
Vi vet ju inte ens om det kommer finnas pre-loading tillgängligt så förköp är ju dumt.

Du kan ju göra en pre-load i många fall vilket innebär att du får tanka det någon dag innan och sen kl 12 låses det upp.
Ser lixom inte problemet med att förhandsboka ett spel som man vet att man kommer köpa oavsett.


signatur

God is dead

12
Skriv svar