PC-modden RedM har redan utannonserats till Red Dead Redemption 2

Robot
PC-modden RedM har redan utannonserats till Red Dead Redemption 2

Skaparna av GTA:s FiveM vill även låta oss skräddarsy vilda västern.

#Red-dead-redemption-2, #moddar


Medlem

De verkar ha insider stuff eller bara känna sig förbannat självsäkra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är FiveM en enkal mod att använda? Köpte gta5 pga av att modda men tyckte att det var så jävla krångligt och fick inget att funka.

Kommer inte ihåg vad jag använda för att modda.

Medlem

Förstår inte hur folk väljer FiveM över t.ex RageMP. (GTA V's motsvarighet till SAMP)

Visst, FiveM har (buggade, kasst synkade om ens alls) NPCs, men seriöst. Roligt att spela på GTA V's stora karta med 31 andra. Snacka om påtvingade situationer?
Spelar hellre utan NPCs men med 999 andra spelare.

Medlem
Skrivet av Mathiaaas:

Förstår inte hur folk väljer FiveM över t.ex RageMP. (GTA V's motsvarighet till SAMP)

Visst, FiveM har (buggade, kasst synkade om ens alls) NPCs, men seriöst. Roligt att spela på GTA V's stora karta med 31 andra. Snacka om påtvingade situationer?
Spelar hellre utan NPCs men med 999 andra spelare.

Aldrig provat nån av dem och enbart hört talas om FiveM. Menar du att RageMP har fungerande 100-spelar-servrar? Finns det något med fokus på realism som DayZ till det?

Medlem
Skrivet av Mathiaaas:

Förstår inte hur folk väljer FiveM över t.ex RageMP. (GTA V's motsvarighet till SAMP)

Visst, FiveM har (buggade, kasst synkade om ens alls) NPCs, men seriöst. Roligt att spela på GTA V's stora karta med 31 andra. Snacka om påtvingade situationer?
Spelar hellre utan NPCs men med 999 andra spelare.

Tycker det är stora problem med båda, den totala avsaknaden av NPCs i RageMP förstör också upplevelsen enligt mig. Men det är kul att det går framåt för båda.

Medlem

Tycker det ska bli häftigt att rp i vilda Western det har varit en fröm för.mig

1
Skriv svar