Skärmdumpar från spel

Medlem

Jag och polaren när vi körde Fleeca Heisten i GTA V och skålade med en varsinn Pisswasser efteråt.

Sedan var det raka vägen tillbaks till MC-klubben!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Assasin's Creed Odyssey. Spelet har ett riktigt bra photo mode, där man kan ta riktigt bra action schots. Nedanför en av mina favoritbilder - "Smaka hammare"

Ett par till bilder

Medlem

@Fulci: Riktigt fina bilder! Måste säga att det ser ut som ett väldigt knepigt sätt att svinga en hammare, dock. Känns inte som om han lär ha så hög energi i svingen i den där ställningen.

Här är en till från GTA V, hoppade över till lite Story Mode efter att ha lackat ur på moddare/griefers i onlineläget. Otroligt klassisk bild på Michael, som är min favoritkaraktär i storyn.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

@Fulci: Riktigt fina bilder! Måste säga att det ser ut som ett väldigt knepigt sätt att svinga en hammare, dock. Känns inte som om han lär ha så hög energi i svingen i den där ställningen.

Ja, handen ser krupp ut och animeringarna är väl inte 100%. : )

Medlem

Kört igång Assassin's Creed Odyssey igen, då sista delen av Fate of Atlantis till AC:O kommer imorgon. Lite rostig på kontrollerna bara.

Medlem

Assassin's Creed Odyssey Oracle setet Ubisoft släppte för en månad sen ungefär.

Medlem

Har spenderat flera timmar med att hitta rätt outfit och även lack på hojen. Ett par timmar på att glida runt som MC-klubb och kötta uppdrag också!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Nya fancy kläder te gänget och pimpad bil

Medlem

Ett par från Assassin's Creed Odyssey och skeppet Adrestia

Medlem

Några från The Division 2 tagna i delar av nya innehållet från uppdateringen häromdagen.

Medlem

Började spela lite No Man's Sky nu efter patchen. Tog ett par skärmdumpar med UI.

Medlem

Några till från The Division 2 och min första alt.

Medlem

Samt några från Elite Dangerous också

Min pilot

På väg att docka

Farmar Painite för mer creds

Medlem

Lite BL3

https://scontent.fmmx3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/71184849_1021...

Medlem

@matnojje nice! Kör du något extra filter eller är det inbyggda funktioner i Borderlands 3?

Medlem
Skrivet av Fulci:

@matnojje nice! Kör du något extra filter eller är det inbyggda funktioner i Borderlands 3?

Tack. det är filter som är inbyggda i BL3s fotoläge.

Medlem

Två stycken från Dying Light. Inga zombies dock.

Medlem
Min 930 Guardian för Garden of Salvation raiden.

signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

En bild från min första alt i The Division 2

Här min "dude" från Division 2, lvl 24 för tillfället, spelet börjar verkligen bli svårare nu!

Medlem

@Fulci: Ser ganska tungt ut. Hade inte pallat.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Från Fallout 76

Medlem
Skrivet av Fulci:

Assasin's Creed Odyssey. Spelet har ett riktigt bra photo mode, där man kan ta riktigt bra action schots. Nedanför en av mina favoritbilder - "Smaka hammare"
https://abload.de/img/aco_030596k3t.jpg

Ett par till bilder
https://abload.de/img/aco_0301y6jwe.jpg

https://abload.de/img/aco_0302b1krz.jpg

https://abload.de/img/aco_0306bekk0.jpg

Vad tusan finns det cykloper i AC Odyssey??

Fina bilder allihopa!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Vad tusan finns det cykloper i AC Odyssey??

Fina bilder allihopa!

Ja och många andra varelser från grekisk mytologi.

Medlem
Skrivet av Draconis:

Ja och många andra varelser från grekisk mytologi.

Det var mer än vad jag visste. Då blev ju spelet helt plötsligt intressant för egen del😄.

Medlem

A Plague Tale: Innocence, var svårt att välja med dessa är nog några av de bästa.

Medlem

Draugen

The Witcher 3, med moddar

Medlem

Lite bilder från Risen 3 som jag nyligen klarade av. Spelet var kul och hade bra story men tusan i mig vad combat gjorde mig galen ofta.

Medlem

Sådärja, nu är Red Dead Redemption 2 släppt på PC!

Firar det med ett par bilder från Mutant Year Zero som jag gillar. Ett riktigt kul spel. Köpte det på rean nu i Halloween. Gick inte stänga av UI, så får bli bilder med gränsnitt på.

Inaktiv

Squad:

Skriv svar