Batman kommer inte ha sin karaktäristiska röst i nästa spel

Robot
Batman kommer inte ha sin karaktäristiska röst i nästa spel

Röstskådisen Kevin Conroy säger sig inte vara inblandad i det Batman-spel man hintat om.

#Batman, #Warner-brothers


Medlem

Tråkigt, Kevin Conroy ÄR spel-Batman!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Det var ju dock inte Kevin Conroy som gjorde rösten i Arkham Origins heller. Med tanke på att det är samma studio som gör spelet, väljer de kanske att använda samma röstskådespelare (Roger Craig Smith). Det kanske talar för en lägre budget?


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

fan va tråkigt....

Då får vi tacka för den här tiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir ett tveksamt köp av nästa spel i såna fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Moderator | Testpilot
Skrivet av Belfry:

Det var ju dock inte Kevin Conroy som gjorde rösten i Arkham Origins heller. Med tanke på att det är samma studio som gör spelet, väljer de kanske att använda samma röstskådespelare (Roger Craig Smith). Det kanske talar för en lägre budget?

Och vi vet ju hur bra det spelet blev.

Skämt åsido, det var ju inte hans icke-medverkan som gjorde spelet mediokert. Alldeles för likt City var det stora problemet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det är lugnt. Bra att andra röstskådespelare också får en chans att flexa stämbanden i den rollen. Det är ju trots allt en drömroll för många.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Och vi vet ju hur bra det spelet blev.

Skämt åsido, det var ju inte hans icke-medverkan som gjorde spelet mediokert. Alldeles för likt City var det stora problemet.

För en som spelade Origins först av alla Batmanspelen, så tycker jag att det var mycket bättre än City 🙂. Men det är väl nyhetens behag osv.

Moderator | Testpilot
Skrivet av ChalleT:

För en som spelade Origins först av alla Batmanspelen, så tycker jag att det var mycket bättre än City 🙂. Men det är väl nyhetens behag osv.

Helt klart. Origns är ju City rakt av, fast med fler och uppdaterade mekaniker. Problemet i stort är dock att det är för likt City. Då City är ett bra spel, och origins är nästan samma sak bör der vara ett bra spel rent logiskt. Men många tycker inte nyheterna är bra nog med hur likt upplägget redan är.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag såg en polare spela sidoscrollande Scarecrow bit av Origin och sade "NOPE". Det enda Batmanspel i den trilogin som jag inte spelat.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar