Tävling – Vinn ett års Playstation Now!

Medlem

Låt mig åter besöka den gyllene världen med skrikande kratos och hans svingande vapen i onaturlig storlek, låt mig även dansa med zombies i Resident evils mörka värld. Detta är idag svårt då jag är student och måste prioritera annat


signatur

treat others as you want them to treat you

Medlem

12 Månader !! Då kanske jag äntligen kan få platinum på bloodborne och git gud!!!

Medlem

Old times, good times!
Backlogg 1 year and forward!

Medlem

Grabben skulle bli glad men gladast blir nog jag, som kommer få ha min pc ifred då

Medlem

Då jag inte egentligen inte behöver det då jag spelar mest på PC. Men om man kan få det för att berika mitt spelande så varför inte
Sen har jag varit medlem på FZ så länge och aldrig vunnit nått så..

Medlem

Min dator har precis lagt av
Blir att sänka den i en grav
Sitter jag här med min ps3 som enda tröst
att köpa nya delar får från frugan ingen röst
Med Playstation Now i hemmet
Kanske det skulle bli gaming i hemmet
Som småbarns far
Blir det inte spel många dar


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Vad är playstation now?

Medlem

Som sjukpensionär har jag svårt att få ekonomin att gå ihop. Gillar att spela speciellt när jag har värk i lederna. Det får mig att glömma det onda i kroppen. Hoppas på tur

Medlem

Ny teknik är kul att prova, men inte att betala för då jag är skeptisk till dess funktionalitet.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag skulle gärna vilja vinna detta då en speltriologi lockar mig så otroligt mycket. När jag var yngre spelade jag ett spel som hette Sly, och det är det bästa jag spelat. Träffade även min idag bästa vän genom att vi bondade genom spelet. Playstation now har alla 4 sly spel och jag vill verkligen köra igenom dem och känna nostalgin då jag inte har råd med det själv nu.

Medlem
Hoppas 😀

Jag hoppas på ett abonemang så jag kan spela alla favoriter igen och barnen får uppleva samma spel jag fastnade för en gång i tiden 👍

[/h]

Skrivet av Nyhet:
Medlem
Skrivet av Ctrl:

Min dator har precis lagt av
Blir att sänka den i en grav
Sitter jag här med min ps3 som enda tröst
att köpa nya delar får från frugan ingen röst
Med Playstation Now i hemmet
Kanske det skulle bli gaming i hemmet
Som småbarns far
Blir det inte spel många dar

Du får min röst.

Motivation:
Det är deprimerande att läsa bidrag som fokuserar på att uttrycka ”det kanske är mest synd om mig, trots allt”. Och de humoristiskt lagda fick mig inte att gå LMAO. Du sticker ut med lite möda och rim bakom bidraget.

Medlem

När det kommer till tjänster så som Netflix Spotify och PS Now så påbjuder de möjligheterna att enkelt utforska något som man annars skulle ha ignorerat. Vid en investering i Spotify ökade min musik konsumption och det jag lyssnar på är över ett bredare spectrum en innan. Likaså har netflix fått mig att gå från att bara titta på det som jag varit bekväm med till att utforska en större värld.

Med PS Now och den variation av titlar som erbjuds tror jag att jag och mina nära skulle som ni så fint skrivt berika vårt spelande på samma sätt som streaming inom musik och video och digitala bibliotekpremuration har givit en större uppskattning inom sina media former.

Lycka till allihopa.

Medlem

Playstation Now skulle vara ett fantastiskt tillskott för mitt spelande då jag inte har möjlighet att köpa så många spel på andra sätt. Det vore så kul att vinna!

Medlem

Nu när min handled är bruten kan jag börja bemästra spelandet med en hand. Hur jag kan känna spelen flyta genom kroppen till min super hand. När det väl händer kommer jag behöva de 700 spel som finns så jag har utmaning för två månader framåt.

Medlem

Det här kommer låta lite som en snyfthistoria, men allt jag säger är sant. Min förälder har inte möjligheten att arbeta och därför finns det inga pengar att köpa spel och sånt för eftersom viktigare saker måste prioriteras. Jag fick ett ps4 för att jag skulle ha något att göra på dagarna eftersom jag aldrig varit populär eller haft några riktiga vänner, då kunde jag drömma mig bort i spelandets värld. Nu finns inte den möjligheten längre och det skulle betyda hela världen att vinna detta. Tack för att ni läst

Medlem

Nu när man har mycket tid på vardagarna efter plugget, så skulle dagarna gå ännu snabbare med hjälp av detta pris. Vips och snart är man vid examensdagen!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

jag är fattig som en kyrkråtta och har kronofogden på mig. om det är gratis kan jag äntligen lira spel som jag velat köpa men inte kunnat.
-Ugglor

Medlem

Som den goda pappan jag är så låter jag mina små ta TV'n ifrån mig så fort det önskas...(alltid, hela tiden)
Pappan i mig är glad men gamern i mig gråter tårar av blod... när ska pappa få spela God of war egentligen? kommer jag någonsin få uppleva det? vem vet... men jag tror på karma, så en dag kanske jag får igen för den uppoffring jag gör för mina barn.
En dag kanske pappa får spela igen... om jag gör det via en dator dvs *host!* *host!* Playstation now!

Medlem

Om jag vann ett år eller 3 månaders PS Now - så skulle det att få mig att ta en paus ifrån PC-spelandet till att verkligen få lägga min tid på mitt PS4. Min ekonomi är extrem knaper genom ens sjukskrivning sedan 5 år tillbaka, men ett glädje på läpparna att som sagt ägna min tid åt trotjänarn härhemma!

Medlem

Playstation now skulle göra underverk i min annars allt växande backlog. Hur många spel har man inte köpt som sedan inte spelas...eller ska spelas "sen"? Med ett Now medlemskap kan samvetet få vila, en stund iallafall.

Medlem

Som många andra pappor så finns varken pengar eller tid att prioritera på spelandet, håller precis på att spela last of us remastered tex (bättre sent än aldrig?).

Men det som hade varit grymt med detta är att jag hade kunnat ge det till familjen, framförallt min fru när hon snart går på sjukskrivning och knappt kommer kunna röra sig upp ur soffan. Och vem vet, pappa kanske kan spela när familjen sover ... Om inte ps4:an ska uppdateras då.
Lycka till alla.


signatur

-Talyren

Medlem

Efter milslånga ridturer i färggla natur skulle nya spelmöjligheter vara ett perfekt avslut för dagen. Filt, tända ljus, handkontrollen i ett fast grepp med spänd förväntan inför vad för äventyr jag nu blir en del av. Det låter som en fantastisk höstmånad 🥰

Medlem

Istället för att låtsas som jag inte har råd att lägga 110kr i månaden som en fullvuxen man med ett jobb, så tänker jag istället säga - Jag vill vinna för att då kan jag spara 650kr extra året framöver så jag kan fortsätta min jakt på att bli rik.

Medlem

Med PlayStation now, skulle mitt plus abonnemang kännas mer komplett, jag skulle upptäcka nya spel, som jag annars inte skulle prioriterat att köpa, jag jobbar inom ungdomsvården (tvångsvård) och vi är inte särskilt högavlönade. Vi spelar en del spel med våra ungdomar ibland, när vi bygger relationer till dem, att kunna träna hemma på några av spelen skulle vara guld värt. Så man slipper vara så kass när man ska försöka rehabilitera dessa unga människor tillbaka till ett värdigt liv. Så vinner jag är det samtidigt filantropi.

Medlem

Ett års playstation now hade berikat mitt liv på det sätt att jag har en dotter som tillhör Youtube-generationen. Dvs, efter 5 minuter spelande vill hon testa något nytt. Och det tär hårt på pappas plånbok.
Med PS now så kan vi fylla hårddisken med spel och jag slipper bli utfattig!

Medlem

Har haft i princip alla modeller av playstation (även alla tre av PS4:or) och spelar dagligen. Jag har dock aldrig testat att streama spel on demand. Konceptet är mycket intressant och utbudet otroligt lockande. Generellt kan jag ha ganska svårt att sätta mig in i nya spel, och därför verkar PlayStation Now som en bra platform att testa nya spel, utan att behöva ta fram plånboken.

Rolig grej om PlayStation:
PS4-an har in inbyggd PS2 emulator som är avaktiverad. När hackare lyckades öppna upp konsolen för några år sedan insåg man att samma inbyggda PlayStation Classic emulator kan, med lite omkompilering, även köra PS2-spel.

Medlem

Ett års abonnemang kommer att låta mig att få introducera min snart 7 år gamla son till det som jag spelade när jag var yngre och även till det som är lite nyare.

Medlem

I väntan på spel så är det speltorka så som en öken, Playstation Now skulle skapa en liten oas med liv.

Medlem

Som gammal pc spelare vore det väldigt roligt att få möjligheten att spela många av de exklusiva spelen som ps4 har att erbjuda. Har under lång tid sett fram emot att köra God of War, Uncharted, Last of Us med flera. Tyvärr är man student och pengarna räcker inte till för att hålla sig uppdaterad på ps fronten. Därför skulle det vara riktigt trevligt att få ta del av en prenumeration.
All lycka till vinnarna!


signatur

"Glöm dina bekymmer för imorgon kommer nya"

Skriv svar