Bekräftat - Red Dead Redemption 2 kommer till pc!

Medlem

Årets jävla nyhet! Fy fan äntligen!

Avstängd

BETA-test inför PS5 osv då mao...

Medlem

Har väntat länge på detta, tyckte ettan var riktigt välgjord men efter att jag hört om hur dåligt Rockstar behandlar sina anställda och allt Take Two håller på med så tänker jag inte köpa spelet.... men jag kommer spela det

Medlem

Vilket antiklimax. Kommer inte köpa det på PC.

Med tanke på alla galna moddar man sett till GTA V så kommer detta bli jävligt kul att se

Medlem
jbx
Medlem

Yes!!! Spelade det på Xbox One X, snyggt som tusan men bilduppdateringen var som dödsryckningar från en överkörd gråsparv. Med 2080Ti kommer detta bli smaskens! Köper Day One!!!!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Medlem

Hästtestiklarna kommer se underbart ut i 60fps


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Redaktör
Skrivet av Godofcheese:

Hästtestiklarna kommer se underbart ut i 60fps

4K!


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Just fan, glömde det också


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

*happy shrieks* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Aldrig, RS bryr sig inte om pc:n och har inte gjort sedan gta3. Cashar alltid in på konsoller och är knäpptysta 99 av 100 ggr rörande allt.

De gör bra spel och jag har köpt flera av deras titlar på konsoll, men att de bryr sig om pc, nein, bara lite extra slantar nu när man maxxat ut konsollerna.

Medlem

Tack Rockstar! /bow

Testpilot

Den som väntar på nåt gott! Äntligen!

Kommer köpa på stubben bryr mig 0 om klienter.

Moderator | Testpilot

Kanske dags att testa då.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av heady89:

Aldrig, RS bryr sig inte om pc:n och har inte gjort sedan gta3. Cashar alltid in på konsoller och är knäpptysta 99 av 100 ggr rörande allt.

De gör bra spel och jag har köpt flera av deras titlar på konsoll, men att de bryr sig om pc, nein, bara lite extra slantar nu när man maxxat ut konsollerna.

Bara till dom som inte har tålamod, köper man spelet på konsol men egentligen vill ha det till PC så är man en del av problemet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Harakiri:

Den som väntar på nåt gott! Äntligen!

Kommer köpa på stubben bryr mig 0 om klienter.

Så jävla rätt!

Exakt samma spel. Men vissa crybabies kan ju inte köpa spel p.g.a. vilken launcher det kommer på först. Hatart!!

Medlem

Helt klart något att se fram emot. Är ingen konsolspelare men när jag testade första spelet på ps3 var jag såld och saknade det på PC. Detta kommer finnas i arkivet i framtiden.

Medlem
Skrivet av ohGr:

...och fysisk utgåva närdå?

Men kom in i matchen.

Medlem

Gillar inte singel player delen så mycket. Men blev nyligen helt fast i online delen och det är riktigt trevlig med "sommar" expansionen. Och har redan levlat till 70+. Och man avancerar rätt snabbt med säsongs passet. Passet höjde verkligen spelet en del. Mycket pågund av att man inte behöver betala en krona extra för Online. Det funkar precis som GtaV online där allt går att skaffa bara genom att spela spelet duktigt. Kan inte förstå dom som köper guld. Inte nu när man får så mycket guld mm iaf.

Medlem

Minns releasen av GTA V. Så lite skeptisk är väl klart man är.

Medlem

Kan verkligen inte förstå hypen bland folk när det gäller rdr2. Ja, det är definitivt ett bra spel. Men så där "första gången jag spelade mario" när man va 7 är det inte. Mycket begärt kanske, men rdr1 va nära. Rdr2 känns ibland som ett "techdemo with guns and horses"

Medlem

GAH! För många spel på sistone! Lugna ner er, utvecklare! D:

Medlem

Ja då får man köpa de igen.. köpte på Xbox men ungarna blockerar den jämt så jag har typ lirat ett par uppdrag.. NICE

Medlem

Hoppas det når upp till ~100fps i 1440 annars får det va 😁

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Nej tack, hade inte gett Rockstar pengar om jag så fick betalt själv för det. Ett av de absolut vidrigaste spelföretagen.

Du stödjer EGS, men R* är på något sätt onda. Alrighty then.


signatur

I drank what?

Medlem

Blixtar och Dunder! Magiska Under!
Blir köp direkt när det släpps! Länge gått och fnulat på att köpa en PS4 bara för detta spel, nu kan jag spara in dom pengarna =D

Medlem

Tvivlar starkt på att detta kommer ut på gog, varför skulle 2k ens släppa det där?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skriv svar