Bekräftat - Red Dead Redemption 2 kommer till pc!

Robot
Bekräftat - Red Dead Redemption 2 kommer till pc!

Nu händer det - Red Dead Redemption 2 släpps till pc i år!

#gog, #red-dead-redemption-2, #rockstar, #stadia, #steam


Medlem

Inte oväntat men fan vad gött! Börjat saknat spelet sen jag lirat ut det och lånat ut det till en kompis! Blir kul att leka cowboy igen på PC

Ambassadör
Xbox

Utan tvekan en av tidernas bästa spelupplevelser!


signatur

Jump in.

Medlem

Hoppas man kan flytta över sin karaktär I onlineläget på PS4an till PC versionen som man kunde när GTA 5 kom till PC.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Gnällkuk

!!!!!!!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@Arahor: Det är nog så det kommer att fungera. Gissar också på att man kommer kunna göra samma sak för nästa generation spelkonsoler. Vilket var suveränt att det gick på GTA V.

ÄNTLIGEN!


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Exklusivt till Rockstars egna skräpklient i en månad..... Vilket jävla skämt. Skönt att det inte var ett år i alla fall, blir att köpa i december, lagom som en tidig julklapp till mig själv. Då kanske det även finns några moddar som ger lite QoL i samma veva.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Yes! Härligt

Blir ett köp i December, känner på mig att jag fortfarande har fullt up med spelen som släpptes förra månaden.

Medlem

Console gamers BTFO

Medlem

...och fysisk utgåva närdå?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Belfry:

Exklusivt till Rockstars egna skräpklient i en månad..... Vilket jävla skämt. Skönt att det inte var ett år i alla fall, blir att köpa i december, lagom som en tidig julklapp till mig själv. Då kanske det även finns några moddar som ger lite QoL i samma veva.

Verkar vara lite oklart om det inte kommer till andra klienter, och Steam i december. Vi har kollat med Rockstar


signatur
Medlem

hoppas på att någon fixar en mod som gör att man kan gå snabbare än snigelfart när man är i lägren.

Kul att folk som endast spelar på pc också får lira detta. Har själv inte orkat längre än ca 47 % av storyn, men ska ta tag i det nån gång. Inget om RDR1? Hade varit kul att köra det igen.

Medlem
Medlem

Förstår inte varför de inte bara släpper till PC direkt vid release. Nu har jag kört det på xbox och har inget intresse av det till PC.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Blir att köpa det på EPiC Games.

Men blir att vänta lite får se om moddare kan få spelet att bli snabbare

Medlem

Jag tror Rockstar insåg att 2020 kommer bli så fullständigt packat och att Cyberpunk kommer suga allt syre ur systemet hela Q1 att de var tvungna att släppa här Nov/Dec.

Kommer dock bli fantastiskt roligt att äntligen få spela RDR2 ! Helst med några galet snygga moddar i December

Medlem

Blir ett köp när det släpps på steam.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Hoppas att man kan föra över progress som med GTA5. Nån som kommer ihåg om singleplayer progress också fördes över eller var det bara för GTA Online?

Medlem

Blir nog att köpa det på launchern. Har redan GTA:V där.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Jäklar vad nice.
Köper till Steam även om det startas genom Rockstar Launcher!

SLIDERS och FOV!


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Death stranding, RDR 2 PC, Last of us part 2 och Cyberpunk 2077. Det blir tajt om bra spel på ett halvår!

Geeks Gaming

Kommer enbart köra singelplayer. Tänker inte röra multi efter gta

Medlem

Hade hoppats på en fysisk samlarutgåva, men Steam får väl duga.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

helt otroligt äntligen får man spela det

Medlem

Man har varit lite orolig ändå. Det blir köp. Ska köpa det på Steam. Man måste ju ändå invänta buggfixar och annat. Undrar om man måste ha rockstars launcher också?

Medlem

Redan spelat det på Xbox så känner inte för att köpa det igen, men glad för alla som inte kunnat spela det än!

Skribent

Kul... Jag köpte alltså Red Dead Redemption 2 bokstavligt talat IDAG till PS4 Pro. Det håller på att laddas ned JUST NU!

Efter månader av väntan på PC-versionen fick det vara nog... Och så kommer det här. Nu blir jag ju illa tvungen att vänta en månad till och se på PS4-versionen som några hundralappar i sjön Perkele

Skriv svar