Gog.com fyller 11 år – firar med upp till 80 % rea

Robot
Gog.com fyller 11 år – firar med upp till 80 % rea
Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Geeks Gaming

Äger ni inte Heroes of might and magic 3 så skaffa de direkt. Sen bara dra ner HD modden för de. Sen har ni många många många timmars njutning.

Gnällkuk

Trist att det inte fanns en enda titel man var intresserad av, eller - rätt skönt BL3 och Shadowkeep lär hålla en sysselsatt ett tag framöver.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Testpilot

Pathfinder Kingmaker - OEPS! där åkte den ner i kundkorgen. BLING!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Äger ni inte Heroes of might and magic 3 så skaffa de direkt. Sen bara dra ner HD modden för de. Sen har ni många många många timmars njutning.

+1

Även modden Hota (Horn of The Abyss). Gör många nya förbättringar och nytt lag

Geeks Gaming
Skrivet av Kyrre:

+1

Även modden Hota (Horn of The Abyss). Gör många nya förbättringar och nytt lag

Större karta, mer fiender, multiplayer.... finns mycket bra med moddarna ^^

Inaktiv

Har ni inte köpt Divinity Original Sin 2 än så gör det. Nästan halva priset på detta mästerverk

Gnällkuk
Skrivet av anon_326725:

Har ni inte köpt Divinity Original Sin 2 än så gör det. Nästan halva priset på detta mästerverk

Tänk om man inte hade spelat vare sig det eller Witcher 3, oh boy!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv
Skrivet av trickeh2k:

Tänk om man inte hade spelat vare sig det eller Witcher 3, oh boy!

Witcher 3 väntar på mig installerat på PS4an när jag har lite tid över från Destiny 2

Medlem

Kingdom come - 161 GROSCHEN om jag får be...

Medlem

Jag äger redan alldeles för många titlar, men det lär bli ett par till.

Medlem

Jag vill lira Witcher 3 men jag måste ta mig igenom de två första spelen först. Har försökt lira igenom ettan två gånger men tröttnat på grund av den smått stela kontrollen under striderna. I övrigt gillar jag spelet så jag ska ge det en tredje chans på easy så jag kan ta del av storyn och resten av spelet och därmed kunna ta mig till tvåan och slutligen trean.

Har också börjat med Witcher 3 nu för 3:dje gången. Tror jag fastnat för det nu och kommer nog köra igenom det nu under hösten/vintern. Enda som känns off fortfarande är själva styrandet av Geralt, känns som en stel skyltdocka speciellt efter dom mjuka animationerna i spel som Uncharted och Horizon Zero Dawn mm. I övrigt är spelet superbt.

Medlem

Inget intressant på listan imo och lite väl dyrt kanske. Bioshock Infinite för 150kr? Jag köpte det på en Steam rea för flera år sedan för mindre. :S

Relik 📜
Skrivet av androsynth:

Jag vill lira Witcher 3 men jag måste ta mig igenom de två första spelen först. Har försökt lira igenom ettan två gånger men tröttnat på grund av den smått stela kontrollen under striderna. I övrigt gillar jag spelet så jag ska ge det en tredje chans på easy så jag kan ta del av storyn och resten av spelet och därmed kunna ta mig till tvåan och slutligen trean.

Jag pallade inte det, utan kollade sammanfattning av första på YT. Tvåan spelade jag lite mer än halvvägs, sedan tröttnade jag.

Trean däremot.. ♥


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Blev ett köp, thronebreakers! Väntar på gwent till mobilen som kommer den 29:e. Många skriver väl om original sin 2. Jag tycker även om dom tidigare ”rena” titlarna divinity, divinity 2.

1
Skriv svar