Få en månads gratis Origin Access till PC

Robot
Få en månads gratis Origin Access till PC

Du behöver bara slå på inloggningsbekräftelse under oktober.

#EA, #Origin-Access


Medlem

Trevligt att kunna testa hur tjänsten fungerar men tvekar starkt på att jag skulle subba själv


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Om man redan har det aktiverat då? Får man inget då?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Om man redan har det aktiverat då? Får man inget då?

Jo då, man får ett par läsglasögon!

Medlem
Skrivet av Real:

Jo då, man får ett par läsglasögon!

...och dom får jag hämta ut tillsammans med en bok i läsförståelse del 1

Medlem
Skrivet av Real:

...och dom får jag hämta ut tillsammans med en bok i läsförståelse del 1

...och efter att hämtat mitt paket på posten (75 kr i avgift. hrmpfh!) så läste jag mig till efter att följt länken, att har man det aktiverat så får man automagiskt en månad gratis.

Gnällkuk

Smutt!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Samtidigt läcker EA användaruppgifter för FIFA 20 proffs ^^

Inaktiv

Inget nytt eller gammalt som lockar direkt.

Medlem

Antingen äger jag spelen jag är intresserad av redan, eller så är de på bojkottlistan eller ointressanta. Inte ens gratis speltjänst kan få mig att spela BFV.


signatur

I drank what?

Dec
Medlem

Tidsbegränsade tjänster känns stressande, under en månad så kanske man har tid att spela 2-3 spel. Men man kanske kan ta detta tillfälle att spela äldre, korta titlar som jag har missat, fast hur fungerar det efter att perioden är slut? Finns spelen kvar i biblioteket, fast man måste betala för att "låsa upp" dem igen?
Visserligen kan man nog dölja spelet om man inte vill bli påmind om det igen.


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Gnällkuk
Skrivet av Dec:

Tidsbegränsade tjänster känns stressande, under en månad så kanske man har tid att spela 2-3 spel. Men man kanske kan ta detta tillfälle att spela äldre, korta titlar som jag har missat, fast hur fungerar det efter att perioden är slut? Finns spelen kvar i biblioteket, fast man måste betala för att "låsa upp" dem igen?
Visserligen kan man nog dölja spelet om man inte vill bli påmind om det igen.

De kommer finnas kvar på din hårddisk och framstegen är sparade i molnet hos EA, men du kan givetvis inte starta spelet efter att medlemsskapet löpt ut. Väljer du att förnya vid ett senare tillfälle fortsätter du där du var, förutsatt att du inte själv deaktiverat att spara i molnet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Toppen! Jag har velat testa Origin länge. Då kan kidsen spela Fifa och jag kan testa Frostpunk.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Antingen äger jag spelen jag är intresserad av redan, eller så är de på bojkottlistan eller ointressanta. Inte ens gratis speltjänst kan få mig att spela BFV.

Av vilken anledning? Eller har du bara åkt med i strömmen utan anledning? Du verkar ju ha bestämt dig innan du ens testat det.

Medlem
Skrivet av Mathiaaas:

Av vilken anledning? Eller har du bara åkt med i strömmen utan anledning? Du verkar ju ha bestämt dig innan du ens testat det.

Sant jag har bestämt mig utan att testa det. Primära anledningen är "Accept It or don't buy the game" citatet. Jag accepterar inte deras historierevisionistiska feministiska agenda samt Angry Joe's recension var allt utom smickrande.

De kan gärna hålla på med sin historierevisionism, men jag tänker inte ge pengar till företaget så de kan fortsätta med det. Det finns en anledning till att BFV sålde så dåligt jämfört med sina föregångare.


signatur

I drank what?

Medlem

Efter 2 månaders tålamod, tog jag mig till EA supporten för man ville veta vad som hände med min Origin Access Basic, så fick jag till svar:

"I would like to inform you that the players have received the the free origin access, I am afraid that we do not have any option to do it. I tried my best to do it for you however as an adviser I have certain norms and limitations to follow. "

Gratis månaden var begränsad... tack som fan, EA. skjut er i foten lite mer tack.

1
Skriv svar