Tävling – Vinn ett års Playstation Now!

Robot
Tävling – Vinn ett års Playstation Now!
jbx
Medlem

Sen mitt RTX 2080Ti kom in i huset så har jag inte startat ps4an. Den gick varm något år med God of War och spiderman. Men att spela spelen som släpps till PC oxå finns det ingen som helst anledning till (tycker jag). Kommer aldrig sätta mig vid ett spel i 30fps igen


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Ni som har en partner vet hur jobbigt det kan bli när man ska bråka om tv'n. Den ena vill spela sitt nya spel den andra vill titta på svenska mästerkocken. Med ett 1års prenumeration kan jag äntligen skicka iväg min fruga till våran dator så att hon kan spela PS now där så att jag kan få se svenska mästerkocken ifred.

Snälla hjälp mig FZ.

Medlem

Det kommer bli tight för min plånbok i ett tag framöver.. Så att kunna få uppleva gamla Godingar hade varit det perfekta för denna mörka höst som springer på!

Medlem

Frugan har sina Netflix-serier som jag inte vill ta del av, storgrabben har Minecraft som jag inte vill spela, lillen har Brandman Sam på sin iPad som jag inte vill se på, och jag har... Ingenting, än. Med ett års Playstation Now kan även jag få kvalitetsunderhållning av den typ som jag älskar.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Jag vill ha å jag behöver! Typ...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Precis lyckats få flickvännen intresserad av spel, men tyvärr är det brist på couch-coop spel i biblioteket. Att en av oss kan spela PS4 spel på min gamla trogna PC i ett år framöver låter som en grym lösning.

Medlem

PS4 i all äro. Men PC is for life!!!!!!!


signatur

work hard play hard

Medlem

Jag kan tänka mig att ta emot priset så att jag kan fylla på listan med spel jag inte har tid att spela.

Medlem

Att få möjligheten att bredda mitt spelberoende ytterligare och att få spela dem spelen som man aldrig riktigt velat betala för eller varit intresserade utav.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

När nu Sony öppnar upp för cross-play, skulle det ju vara perfekt att ge mig första pris så jag kan fira på riktigt vis.

Medlem

Mitt Playstation 4 gick plötsligt sönder för ett tag sedan, och jag har sedan dess sucktat efter de Playstation exklusiva spelen jag inte längre kan komma åt. Om jag kan få chansen att köra några av dem på min PC så tar jag den gärna.

Medlem

Så som min setup ser ut nu så har jag PS4 och PC kopplat till samma skärm. Av någon anledning kan jag inte byta källa till PS4 utan att först dra ut strömsladden till skärmen och stoppa tillbaka den igen. Detta gör att jag många gånger skippar att spela på PS4 och helt enkelt föredrar att använda datorn. Med Playstation Now slipper jag krånglet och kan njuta av spel från båda plattformarna.

Medlem

Har haft det tight dom senaste åren, och har inte haft råd med en PS4, eller någon annan av denna generationens konsoler heller.

Medlem

Kom precis hem och har inhandlat ett PS4 Pro, fast det ingick inga spel och köpte inget till. Så ja, det hade ju vart najs

Medlem

Jag köper och spelar nästan enbart saker som jag vet att jag kommer att gilla.

Med PS Now skulle jag kunna prova mängder av spel utan att ens behöva ladda hem något och förhoppningsvis hitta guldkorn som jag annars aldrig gett en chans.

Medlem

Jag och barnen älskar att spela tillsammans men vi har inget TV-spel. Vore underbart kul att sitta i soffan tillsammans och game:a under kalla vinterkvällar

Medlem

Playstation Now hade gett mig möjligheten att spela spel som inte var möjliga att lira på PC innan. Vem vet, det kanske får mig att äntligen skaffa ett PS4 efter alla år


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Har inte haft Playstation sedan PS1, så om jag vinner kan jag upptäcka lite av vad jag har gått miste om.

Medlem

Sedan jag gick från spelare till spelpappa har mitt spelande förvisats till datorn. Tv:n ockuperas av fruns reality serier eller sonens barnprogram vilket gjort att det inte varit aktuellt med tv-spel. Med ett Playstation Now konto skulle jag återigen kunna lira lite gamla klassiker som Killzone och Ico <3

Medlem

Jag behöver helt enkelt något att spela på kvällarna varannan vecka när jag lagt min dotter och frugan jobbar kväll, då känns det inte lika ensamt.

Medlem

12 månaders Playstation Now~!
Barnen hoppar och skuttar Wow~!
Frugan muttrar ett bittert Ciao~!

RmK
Medlem

Det kommer hjälpa mig mycket på mitt quest för att få min sambo intresserad i spelens magiska värld.

Medlem

Playstation Now hade varit perfekt att få prova i ett år så man har tid att spela igenom deras stora bibliotek. Finns en del spel på deras tjänst jag är riktigt sugen på att spela (från PS2 och PS3) så det hade varit underbart att få lira det på PS4an eller på PC.

Medlem

Som student känns det som att jag nu har mer tid än någonsin att spela på Men samtidigt mindre pengar än någonsin att spendera på spel. Det här skulle rädda iallafall ett år av de jag har kvar!

Medlem

God of War, Last of us och Red Dead Redemption på PC ?! NUFF SAID!
GIEF!

Medlem

Som småbarnsförälder så går numera spelpengarna till blöjor, välling och barnkläder. Skulle verkligen förgylla tillvaron att få damma av PS4an och njuta lite av playstation now efter det nattats barn om kvällarna.

Medlem

Vinner jag så kanske jag kan lära mig vad playstation now är för något. Har jag blivit för gammal? Hjälp!


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Då jag helt och hållet valt bort crotchgoblins irl, så vore det väl inte mer än rätt att jag får plågas med en digital papparoll i God of War? Alldeles säkerligen berikande på något sätt!

Medlem

Jag är så rutten på att spela färdigt spel och har alltid minst 5-10 påbörjade som jag hoppar mellan. Om jag hade turen att vinna detta skulle jag kunna maxa den siffran och gå helt crazy, hoppa hej vilt fram och tillbaka mellan 50 spel eller mer! Allt utan att plånboken dör med ett djupt avgrundsvrål 😅

Skriv svar