Upplev Fragzone-Fredag som podcast!

Robot
Upplev Fragzone-Fredag som podcast!
Medlem

Bra idé! Jag lyssnar alltid men har aldrig fönstret uppe, så jag är helt klart målgruppen för detta. Hur löser ni det med videos och trailers och grejer ni kollar på?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av sarlucic:

Bra idé! Jag lyssnar alltid men har aldrig fönstret uppe, så jag är helt klart målgruppen för detta. Hur löser ni det med videos och trailers och grejer ni kollar på?

Vi löser det genom att inte lösa det. Det får helt enkelt var kvar. Vi hinner helt enkelt inte sitta och klippa i podcasten utan lever efter begreppet...


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Hah!
Bara det svaret gör att man måste testa att lyssna på podden denna vecka istället

Inaktiv
Medlem

Sparar podcasten till måndagarna så jag kan lyssna medan jag sitter på bussen med en kopp kaffe. Riktigt bra sätt att påbörja arbetsveckan!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av sarlucic:

Bra idé! Jag lyssnar alltid men har aldrig fönstret uppe, så jag är helt klart målgruppen för detta. Hur löser ni det med videos och trailers och grejer ni kollar på?

Samma här.

Medlem

Helt underbart! Jag har lyssnat på varje avsnitt i ljudformat, och sett alla sändningar sporadiskt då jag inte hinner kolla på hela liveshowen i sträck.


signatur

Kunskapsförmedlare.

NuZ
Testpilot

Tack!!!!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Så jädra fint!

Medlem

Kul! Haft svårt att se era sändningar, detta ska bli spännande att lyssna på. Tryckt på prenumerera i mim podcastspelare.

Skägg.
10 Chambers

Kul att ni gillar!


signatur
Medlem
Skägg.
10 Chambers

Dagens avsnitt borde vara på väg till olika podcast-plattformar nu.


signatur
Medlem

bra. Kan ni lägga ut en nedladdningsbar mp3 länk också vore det kanon.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kanshira:

bra. Kan ni lägga ut en nedladdningsbar mp3 länk också vore det kanon.

Vi använder Anchor som distributionsverktyg och de verkar inte ha direktlänk till mp3, om du inte kan lösa det via RSS-feeden?

https://anchor.fm/fragzone/episodes/Om-Red-Dead-2-till-PC--Pl...


signatur
Medlem

ÄNTLIGEN! Tack!

Medlem

Detta gillas starkt!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi använder Anchor som distributionsverktyg och de verkar inte ha direktlänk till mp3, om du inte kan lösa det via RSS-feeden?

https://anchor.fm/fragzone/episodes/Om-Red-Dead-2-till-PC--Pl...

ok. ska pröva. tack

1
Skriv svar