Ghost Recon: Breakpoint, öppen beta 26/9-29/9,

rug
Medlem
Skrivet av spikes:

Kan ju dock tillägga att jag aldrig orkade spela klart wildlands för det var så jävla kalkonigt lätt. Här är det iaf lite utmaning även om utmaningen kommer i idiotiska movement patterns på drönare som dödar en på 2-3 skott...

Wildlands var ganska lätt men det gav en skön känsla och bra story som breakpoint saknar. Breakpoint känns dock ännu enklare då man roamar runt själv och tömmer hela militära installationer helt själv.

/C

Medlem

@bluenephilim: Jag kan meddela att de gör samma sak på Extreme också, man kan göra likadant solo även där.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

@rug: Och man tömde inte ställen solo i wildlands om man ville? Hahahhaa, ens retarderade AI polare gjorde ju inte ett skit. Sämsta friendly AI'n jag sett i ett spel trorja.

Efter att testat OPEN-beta hela helgen kändes det helt rätt att förbeställa StandardEdition. Har inga andra spel på lager som tog mig in i den bubbla jag oftast känner för såna här spel men GR:B gjorde ett bra jobb. Leva ut till Tom Berenger i Sniper(1993) har alltid varit en dröm och nu har den gått i uppfyllelse.

Medlem

Spelet är ett skämt just nu. lol Spara pengarna.

Medlem
Skrivet av spikes:

@Maddox: Säker på att dom är 150 där i starten?

För dom dör jääääääävligt snabbt trots att du inte HS'ar, menar det 150 campet med maxad gearscore dör mycket långsammare än vad dina gjorde i videon?

Och som jag sa, du skippade ju att göra saker som fanns runtomkring dig, försökte pressa dig dit så snabbt som möjligt, klart du kan göra det på sub10 då, PRECIS som jag skrev innan du ens spelade in videon.

Någon som spelar spelet första gången kommer ju inte råka vara i Erewhon sub10, vilket var poängen... Eftersom du påpekade att det inte kändes survival för att man var i en social hub med massa spelare inom 10min från start?

Man kan döda alla wolves med skott i huvudet.. ingen är en super människa.. däremot så dör du som en fluga om dom träffar dig.

Medlem

@Razuco: Ja, precis som jag sa. Notera att jag sa att den han INTE träffade i huvudet gick ner väldigt mkt snabbare än vad dom gjorde för mig även med 4x hans gearscore? Den första gruppen wolves är inte riktiga gs150 wolves for sure. Bara testa att ta ett skott av dom och kolla om du dör, för du kan ta ganska många skott av dom om man jämför med gs150's ute i världen sen.

@Zerox_no1: Han grät om mkt han du, och det innan han spelade relase patchen. Har kommit två uppdateringar sen han testade spelet. Ganska mkt som han whineade om som faktiskt har fixats.

Medlem

Tyvärr, men spelet är fortfarande ett skämt. Spelets tema är pay to win.

Medlem

@Zerox_no1: Vad är pay2win då? Cosmetics? Du inser väl att mycket är normaliserat i PVP'n? Så att spendera cash ger inget i PVP'n... Pay2Progress låter som en mer korrekt term tbh. PVE pay2win är ju jävligt optional liksom

*edit* DreamcastGuy's video var ju ett totalt skämt, låter som att han inte ens har spelat igenom det. Han tror ju tex att fel person är the bad guy. Han har inte hittat legendary items än. (vilket är 100% drop på den han TROR är sista bossen) Jag har spelat igenom typ halva spelet och av någon anledning har jag 3x så hög gearscore än vad han har? Jag hittar legendary items hela tiden liksom? Jag har 5 maxuppgraderade vapen som han påstår är låsta bakom paywall, hur kommer det sig?

12
Skriv svar