Arnolds Terminator kommer till Mortal Kombat 11

Robot
Arnolds Terminator kommer till Mortal Kombat 11

Se en välbekant T-800 skallas, skjuta med hagelbrakare och krossa pungkulor (?).

#mortal-kombat-11, #terminator


Medlem
Medlem

Coolt. Älskar Arnold som T-800 och här ser han riktigt bra ut. Hans fatality var kanske inte så överdrivet våldsam som andras är, men den var klart härlig ur ett nostalgiskt perspektiv.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Kontot avslutas

Jag gillade Terminator förr, men nu har det blivit för många filmer så det är inte bra längre.
Nästa film är jag inte intresserad av att se, förra filmen bjöd en kompis mig på bio att se och den gillade jag bara början på eftersom det var lite nostalgiskt.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Gillar att dom har gjort honom äldre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem

Högt pris för paketet men riktigt cool Arnold.

Medlem
Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Jag gillade Terminator förr, men nu har det blivit för många filmer så det är inte bra längre.
Nästa film är jag inte intresserad av att se, förra filmen bjöd en kompis mig på bio att se och den gillade jag bara början på eftersom det var lite nostalgiskt.

Nya rullen är en direkt uppföljare till T2 med (delvis) samma cast (Edward Furlong, Arnie, Linda Hamilton). De har tydligen gått in rätt hårt för att skala bort all onödig skit som gjorde samtliga Terminator-filmer efter T2 till skräp och endast fokusera på att hela handlingen utspelar sig över nåt dygn istället för att som i de andra filmerna hoppa mellan tidsperioder och annat tjafs.

Moderator | Testpilot

Coolt, men när Arnold inte gör rösten så är det ju inte lika intressant tyvärr.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Gillar att dom har gjort honom äldre.

Jag hade hellre eller i alla fall kunnat få möjligheten att köra T1-2 versionen, brillorna hade varit nice.
Lite förvirrande version av T-800 här med en modern Arnold, men med blandade teman.
Det gömda hagelgeväret från T2, automatvapnet från polisstationen i T1, teleporterande med hjälp av tidsresande...

Det är väl ganska ok och det är väl coolt med t-800, men är man lite nördig så får man lite huvudvärk.
Det kan ju vara så att det ska vara T-800 från dark fate och att allt detta utnyttjas i den nya filmen och är lite homage till dom gamla filmerna iofs.

Nu har jag lite dåligt minne här men krossar Arnold pungkulor i någon av filmerna?
Känns lite utanför hur en Terminator brukar attackera, men det kanske bara är något som jag subjektivt tycker är lite konstigt.
Det brukar väl vara något som en fysiskt vekare kombattant som ligger i underläge brukar ta till..

Medlem

Damn vad nice. Kanske dags att återvända och krossa pung på noobs

Kontot avslutas
Skrivet av russinkungen:

Nya rullen är en direkt uppföljare till T2 med (delvis) samma cast (Edward Furlong, Arnie, Linda Hamilton). De har tydligen gått in rätt hårt för att skala bort all onödig skit som gjorde samtliga Terminator-filmer efter T2 till skräp och endast fokusera på att hela handlingen utspelar sig över nåt dygn istället för att som i de andra filmerna hoppa mellan tidsperioder och annat tjafs.

Okej. Inget som intresserar mig. Själv gillade jag dock det med tidsperioder och det andra tjafset som var.
Så det kan ju göra en hel del också att jag inte gillar nyare Terminator filmer.


signatur

ゼルダの城

Medlem

De gick ut med målet att hitta den sämsta röstskådisen till Arnold antar jag? Värsta jävla rösten jag hört!

Kunde väl betalat lite mera för att få en ordentlig röst?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

T1000 hade varit fett som fan dock.

"Say that's a nice bike."


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Remus:

De gick ut med målet att hitta den sämsta röstskådisen till Arnold antar jag? Värsta jävla rösten jag hört!

Kunde väl betalat lite mera för att få en ordentlig röst?

Alla pengar gick väl till Ronda Rousey lol.

Rocky Balboa nästa!!!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Den nivån på övervåld...hade nog älskat det i tonåren, men nu blir det mer komiskt i försöken att "gegga till det". Antar att det blev svårt att trumfa sig själva några spel in i serien.

Det jag däremot gillar skarpt är "Arnolds" rörelseschema som i sitt stela sätt känns väldigt troget originalet

1
Skriv svar