The Outer Worlds bär arvet från Fallout: New Vegas

så jäkla kluven. ena stunden tycker jag det sur et som skit och verkar as kasst. sedan andra sekunden grönt fint och häftigt...aldrig varit så kluven om ett spel..det luktar ena sidan flopp andra sidan wow


signatur

New life, New hope

Inaktiv

Jag förstår inte hypen.
Av det jag sett tycker jag att det ser stelt och själlöst ut. Väldigt generic sci-fi värld i småfisig grafik. Blir inte taggad alls.

Hoppas jag har fel.

Relik 📜
Skrivet av Witchfinder:

Är det ett snällt spel där man inte säger fuck, inte plågar folk och kan vara ond osv?

Du ska kunna ha ihjäl samtliga NPC:er i hela spelet, om jag fattat allt rätt. Så, man kan alltså vara ett ganska stort praktarsel.

Skrivet av Molotov:

Är det gory?
Tänker på blod och om kroppsdelar som flyger av som i Fallout tex?
Ligger liken kvar som dom lämnats och ev kroppsdelar?

Inget jag tänkte på helt ärligt. Kolla videoklippen!

Skrivet av MEG:

Grafiken är inte så viktig för min del, det tråkiga är att det inte kommer att innehålla romanser.
Viktigt även att man kan lösa olika uppdrag/problem annat än med vapen, men det är en del av mina premisser för ett bra rpg

Ja, du ska som sagt kunna lösa mycket utan vapen. Hur det sedan ser ut i praktiken återstår väl att se.

Skrivet av Lethenstroom:

Blir det ett MP spel, eller är det SP storymode likt Fallout? Nog för att FO76 inte blev som det skulle, så kanske de har lärt sig nånting nu?

Skrivet av Bennii:

Det är single player only. Tror inte ens det finns co-op.

Endast SP som sagt.

Skrivet av kalle.lindestrom:

så jäkla kluven. ena stunden tycker jag det sur et som skit och verkar as kasst. sedan andra sekunden grönt fint och häftigt...aldrig varit så kluven om ett spel..det luktar ena sidan flopp andra sidan wow

Det är verkligen lite berg- och dalbana, japp. Det hoppas jag texten förmedlar också, hehe. Vissa bitar känns väldigt slipande, andra skulle kunna vara ett 10 år gammalt spel. Jag bara hoppas de får ihop allt!

Skrivet av Turbodog:

Jag förstår inte hypen.
Av det jag sett tycker jag att det ser stelt och själlöst ut. Väldigt generic sci-fi värld i småfisig grafik. Blir inte taggad alls.

Hoppas jag har fel.

De som hypear mest ser nog inte till grafiken alls egentligen, utan hoppas på att världen och berättelsen däri blir det som lyfter. Där kan ju Obsidian onekligen sin sak.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Jag är sugen, men, vågar jag hoppas på att det blir så bra som man kan tro. Blandad oro med intresse. Återstår att se, hoppas ni får ut en recension på det när det drar ihop sig


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av N_micke:

Jag är sugen, men, vågar jag hoppas på att det blir så bra som man kan tro. Blandad oro med intresse. Återstår att se, hoppas ni får ut en recension på det när det drar ihop sig

Förbokat, riktigt sugen!


signatur

|Playstation 5|Metspö|

12
Skriv svar