Läs Twin Galaxies syrliga svar till Billy Mitchells stämningshot

Robot
Läs Twin Galaxies syrliga svar till Billy Mitchells stämningshot

Den numera portade Donkey Kong- och Pac-Man-spelaren vill verkligen få tillbaka sitt världsrekord.

#billy-mitchell, #donkey-kong, #pac-man


Medlem

Varför verkar allting som rör den där karln som hämtat ur en film? Han är serie-tidningsondskan personifierad.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Avstängd

Lite tramsigt är det ändå, även om jag inte är någon fan av Mitchell, det är väl där skon klämmer, han är en rätt otrevlig person och de tar mer än gärna bort hans rekord pg.a det.

Medlem

Om jag förstår det här rätt så påstår han att han har bevis, men det kommer ta långtid att få fram, men om dom inte tar tillbaka hans rekord (innan han har visat sina bevis) blir det en rättslig åtgärd?

Medlem

Förstår inte vad hans problem är (förutom att han är direkt otrevlig IMO).

Han blev påkommen för att ha kört på en emulator och därmed inte följt reglerna och hans rekord är därför ogiltiga enligt sagda regler. Är ju inget konstigt.

Jag vet inte om det på något sätt är enklare att spela på en emulator än original hårdvara men regler är regler.

Han får väl producera fram sina så kallade bevis innan han gapar högt. Hoppas han inte kan få fram bevis.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Han är en redig larvpotta. Han ljög och får stå sitt kasst därmed inte sagt han inte spelat grymt på emulatorerna men nu ljög han om att det var org hårdvaran han spelade på vilket han inte gjorde och rätt ska vara rätt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Harmond:

Lite tramsigt är det ändå, även om jag inte är någon fan av Mitchell, det är väl där skon klämmer, han är en rätt otrevlig person och de tar mer än gärna bort hans rekord pg.a det.

Jag tror nog snarare att skon klämmer över att han fejkade alla sina rekord.

Medlem

Följer honom på Twitch. Han visar ju tydligt att han har skills nog för att de gamla rekorden skulle kunna vara legit. Varför han använt emulator ibland är mysko. Många av hans rekord är ju också från tiden innan emulatorer ens fanns.

Go Billy, jag gillar honom.

Medlem

Billy är kung


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Billy är kung

..av Kong!!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Ni får ta ett snack med Tryckfelsnisse ,"dematation" är inget ord så vitt jag vet.

nopp bort med han..fy fasiken för folk som fuskar i äro rika rekord.


signatur

New life, New hope

Medlem

@Droopydawg: Nej, "dematation" existerar inte, här borde det vara "defamation" eller "denigration". Går inte alltid göra en exakt översättning då betydelser på ett språk inte alltid är exakt samma på andra, och "ärekränkning" har en bredare betydelse än "defamation" och "denigration".

Medlem

Jippo. Det kommer snart en film med alla parter som exekutiva producenter. Trams. Orka. Lägg ned.

1
Skriv svar