Apex Legends visar upp ny bana i Säsong 3-trailern

Robot
Apex Legends visar upp ny bana i Säsong 3-trailern

Planeten Talos bjuder på en sång om is och eld.

#Apex-legends, #EA, #Respawn-entertainment


Medlem
Medlem

Spelade lite tidigare idag för första gången sedan de första veckorna efter release, fortfarande ett kul spel.

Medlem

Jag vet inte men jag körde apex stenhårt första veckorna efter realese men sen från ena dagen till den andra tvärledsnade jag och raderade det. Kanske vore värt att ta hem det igen.

Medlem

Jag ruttnade på allt fuskande. Har de fått någorlunda koll på det?

Medlem

Spela på ps4an inget fuskande där som jag har sett iaf. Vill man spela med fuskare så väljer man självklart pc att spela på där alla moddar och fuskar som dom vill. Har spelat det lite för mycket så nu tar jag en paus och väntar på nästa säsong.

Medlem

Nej, jag har avinstallerat skiten för flera veckor sedan.


signatur

autograph

Medlem

Så sjuuuuuuuukt peppad!!!!

Medlem
Skrivet av matuttas:

Jag vet inte men jag körde apex stenhårt första veckorna efter realese men sen från ena dagen till den andra tvärledsnade jag och raderade det. Kanske vore värt att ta hem det igen.

Blev också utbränd efter de första veckorna eftersom jag spelade för mycket men nu har jag återhämtat mig. Har inte märkt något fuskande än så länge.

Inaktiv

Faktiskt förvånad att det fortfarande är vid liv. Körde några dagar efter att det släpptes och blev genast trött på arkad-stilen och att det faktiskt inte var så mycket BR alls som jag förvänta mig av ett spel som påstår sig vara ett BR.

Faktumet att man kan återuppliva döda spelare är bara trams och hör inte hemma alls i ett BR men det overwatch-aktiga utförandet med heroes som har speciella roller gjorde det ännu mindre BR i mina ögon.

Bryr man sig inte om att det inte är ett äkta BR så älskar man troligtvis Apex och det är som sagt kul att se att det fortfarande lever och att det får en ny karta dessutom.

Personligen finns det bara ett äkta BR ute och det är såklart PUBG men det är så infesterat med fuskare så det har man tappat suget på helt på sistone dessvärre.

Unpopular opinion jag vet men det skiter jag i

(Om någon är osäker på vad jag menar med "äkta BR" så är det bara att kolla på filmen Battle Royale som hela genren är baserad på)

eld
Medlem
Skrivet av anon_326725:

Faktiskt förvånad att det fortfarande är vid liv. Körde några dagar efter att det släpptes och blev genast trött på arkad-stilen och att det faktiskt inte var så mycket BR alls som jag förvänta mig av ett spel som påstår sig vara ett BR.

Det sitter med ungefär samma mängd viewers som PUBG på twitch just nu, så lika levande eller dött som det

Skrivet av anon_326725:

Faktumet att man kan återuppliva döda spelare är bara trams och hör inte hemma alls i ett BR men det overwatch-aktiga utförandet med heroes som har speciella roller gjorde det ännu mindre BR i mina ögon.

Det är ju det bästa!

En högrisk manöver för att få tillbaka ditt team, något som blottar din position och får tillbaka dina teammates utan nån utrustning.

Löser problemet i BR's när allt går fantastiskt förutom att en i laget råkar dö och man måste springa vidare så en timme.

Medlem

"Som om det inte vore nog verkar banjäkeln även bjuda på ett tåg som tuffar fram genom landskapet, och vi kan bara hoppas att det faktiskt finns där på den verkliga banan" - svar ja, länkades i nyheter. ^^

Själv slutade jag spela i början på säsong 1 / vid första battle passet. Anledning var inget solo, inget ranked och nätkoden var ingen höjdare. Sen att första säsongen var minst sagt undermålig, innehållet var skräp.

Men efter ett långt uppehåll har jag blivit lite sugen igen, då spelet i sig är jäkligt roligt. Får se om jag återvänder en sväng.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv
Skrivet av eld:

Det är ju det bästa!

En högrisk manöver för att få tillbaka ditt team, något som blottar din position och får tillbaka dina teammates utan nån utrustning.

Löser problemet i BR's när allt går fantastiskt förutom att en i laget råkar dö och man måste springa vidare så en timme.

Njae... dödar hela grejen med BR för mig personligen. Är man död så är man död.
Har man fler chanser så är det inte BR imo. Men man tycker såklart alla olika

Lite som att köra en hardcore karaktär i d3 eller liknande och så dör man men så kommer någon och ressar en så man kan fortsätta. Nä... det är inte äkta BR.

Medlem

Det är ett BR spel vare sig du vill eller inte :). Ett fantastiskt sådant också.

Medlem
Skrivet av w3tt3x:

Jag ruttnade på allt fuskande. Har de fått någorlunda koll på det?

De har tydligen satt alla fuskare i samma matchmaking, vilket gör att de får ett helvete till ett spel. Utöver det så bannar de ju såklart också.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Njae... dödar hela grejen med BR för mig personligen. Är man död så är man död.
Har man fler chanser så är det inte BR imo. Men man tycker såklart alla olika

Lite som att köra en hardcore karaktär i d3 eller liknande och så dör man men så kommer någon och ressar en så man kan fortsätta. Nä... det är inte äkta BR.

Ett BR spel nuförtiden har egentligen bara en sak som definierar det, en minskande zon och siste man vinner. Vad som är riktigt BR eller inte i dina ögon gör inget, ett spel kan vara ett BR utan att vara hyperrealistiskt. Respawns i Apex Legends finns där utifrån ett gameplay-syfte. De är inte där för att vara realistiska eller sanna till "the one true Battle Royale movie" utan finns där för att spelet ska ha en unik känsla som ska vara roligare att spela till skillnad från att vänta i 30 minuter bara för att man landat i ett hus utan vapen och dör sekunden efter.

Medlem

Riktigt hypad, detta ser ut precis som vad spelet behöver. Intressant ny karaktär, lite omrörande i hop-upsen och vapenbalansen... och en ny karta. Mums!

Medlem
Skrivet av anon_326725:

(Om någon är osäker på vad jag menar med "äkta BR" så är det bara att kolla på filmen Battle Royale som hela genren är baserad på)

Du menar boken? Som i sin tur är baserad på sin tids populära datorspel?

Det är egentligen bara namnet som kommer från boken, konceptet har funnits i moddar åtminstone sedan Quake på 90-talet.

Inaktiv
Skrivet av Ahris:

Du menar boken? Som i sin tur är baserad på sin tids populära datorspel?

Det är egentligen bara namnet som kommer från boken, konceptet har funnits i moddar åtminstone sedan Quake på 90-talet.

Nä. Jag menar filmen. Playerunknown fick inspiration från filmen. Inte boken.
Då hade jag skrivit boken

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Nä. Jag menar filmen. Playerunknown fick inspiration från filmen. Inte boken.
Då hade jag skrivit boken

Jag har filmen "Battle Royale" från 2000, på dvd.
Det finns en tvåa också, "Battle Royale II - Requiem", 2003.


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av autograph:

Jag har filmen "Battle Royale" från 2000, på dvd.
Det finns en tvåa också, "Battle Royale II - Requiem", 2003.

Jag har också den fast på bluray. En "måste ha"-film i alla seriösa filmälskares bibliotek

1
Skriv svar