Se 25 minuter från Shenmue 3:s PC-demo

Robot
Se 25 minuter från Shenmue 3:s PC-demo

Kickstarter-backare får redan nu prova på den efterlängtade uppföljaren.

#Neilo, #Shenmue-3, #Ys-net


Medlem

Alltså..det här ser stelt och trist ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming
Skrivet av Ankh:

Alltså..det här ser stelt och trist ut

Tycker jag alla shenmue spel gör. Aldrig förstått mig på hypen kring serien.

Medlem

Om man är odödlig för att man slängde 100 riksdaler på det här Kickstarterspelet så får jag väl tacka, buga och bocka för den komplimangen. Själv bestämde jag mig för att byta till PS4-versionen trots att jag först valde PC-versionen (dock inte p.g.a. hela ståhejet kring Epic Games), men har testat Trialversionen och vet inte om spelet det är min kopp te. I värsta fall får jag ge mitt exemplar som present till någon.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Tycker jag alla shenmue spel gör. Aldrig förstått mig på hypen kring serien.

De var banbrytande för sin tid, med oerhört mycket frihet och en realistisk och levande miljö. Dock har väl varken ettan eller tvåan åldrats särskilt väl, och jag förstår varför folk som inte spelade spelen då inte känner något sug efter trean. Yu Suzuki tycks ha fångat känslan från de gamla spelen väldigt bra i trean, men det är väl på gott och ont. Det lär inte gå hem bland massorna, men det tror jag heller inte är Suzukis mål. Han är ute efter att ge fansen vad de har frågat efter i 18 år.

Medlem
Skrivet av Banzeken:

Om man är odödlig för att man slängde 100 riksdaler på det här Kickstarterspelet så får jag väl tacka, buga och bocka för den komplimangen. Själv bestämde jag mig för att byta till PS4-versionen trots att jag först valde PC-versionen (dock inte p.g.a. hela ståhejet kring Epic Games), men har testat Trialversionen och vet inte om spelet det är min kopp te. I värsta fall får jag ge mitt exemplar som present till någon.

Varför inte bara begära en refund? Du har fram till den 3 oktober på dig att göra det.
https://www.kickstarter.com/projects/ysnet/shenmue-3/posts/26...

Medlem

@Bojkott: Som sagt, jag har skäl helt orelaterade till hur PC-versionen hanterades. Har bara inte lust att spendera tusenlappar för att uppgradera min nuvarande dator endast för Shenmue III och då jag redan har en PS4 liggandes så kändes den versionen mer självklar för min del.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Var skeptisk fram till att jag insåg att det finns sköldpadderace!!!...... eller...

Medlem

Spelet ser bättre och bättre ut ju närmare release vi kommer. Jag ser fram emot release!

Inaktiv
Skrivet av Cooling23:

Spelet ser bättre och bättre ut ju närmare release vi kommer. Jag ser fram emot release!

Håller med, ser mysigt ut. Kommer nog inte vara i närheten av lika stort och episkt som Shenmue 2 men det ser helt klart ut som något jag kommer spela för att få se slutet av Shenmue-storyn.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Håller med, ser mysigt ut. Kommer nog inte vara i närheten av lika stort och episkt som Shenmue 2 men det ser helt klart ut som något jag kommer spela för att få se slutet av Shenmue-storyn.

Shenmue 3 är inte sista spelet i serien så du vet.

Inaktiv
Skrivet av Cooling23:

Shenmue 3 är inte sista spelet i serien så du vet.

Vafan det trodde jag, jag som såg fram emot att döda Lan Di.

1
Skriv svar