Rain of Reflections försenat i sista stund – igen

Robot
Rain of Reflections försenat i sista stund – igen
Medlem

Fake it til you make it =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Äsch, blir det bra så kvittar det. Så länge det inte försenas som Duke Nukem Forever.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Skrivet av smuts:

Äsch, blir det bra så kvittar det. Så länge det inte försenas som Duke Nukem Forever.

Fast en vecka i taget

Medlem

Jag upplever det faktiskt som ganska oprofessionellt att göra så här. Det är bra att skjuta fram släppet om man behöver 2-3 veckor extra på sig att finslipa bort buggar och låta PR-maskineriet göra sitt jobb. Men att inte kunna se i förväg förrän på releasedagen att man kommer behöver mer tid, två gånger, tyder på extremt dålig planering. Hoppas spelet är bättre än planeringen.

Inaktiv
Skrivet av Bennii:

Jag upplever det faktiskt som ganska oprofessionellt att göra så här. Det är bra att skjuta fram släppet om man behöver 2-3 veckor extra på sig att finslipa bort buggar och låta PR-maskineriet göra sitt jobb. Men att inte kunna se i förväg förrän på releasedagen att man kommer behöver mer tid, två gånger, tyder på extremt dålig planering. Hoppas spelet är bättre än planeringen.

Jag kan hålla med det du säger men känner mig mer förlåtande eftersom det är vad jag vet en helt ny studio som inte gjort detta så mycket förut(?)

Medlem
Skrivet av Bennii:

Men att inte kunna se i förväg förrän på releasedagen att man kommer behöver mer tid, två gånger, tyder på extremt dålig planering. Hoppas spelet är bättre än planeringen.

Verkligen. Känns som om spelet antingen är kasst och/eller att de crunchat sig in i väggen.

Skribent
Skrivet av Drapan:

Verkligen. Känns som om spelet antingen är kasst och/eller att de crunchat sig in i väggen.

Jag får känslan av att vi kommer presenteras en buggig och stressad produkt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det är nästan lite som att -> om inte ni hade skrivit om att spelet blir försenat hela tiden så hade det kommit ut i tid...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Verkar kunna vara ett intressant spel när det nu släpps. Om man bara kan komma över att det ser ut som om huvudkaraktären halkar omkring på ett glashalt nyskurat golv så ska det nog kunna erbjuda på nåt speciellt. Hoppas att det inte är ett allt för långsamt gameplay, demon ser rätt seg ut. Överväger ett köp i alla fall.

Medlem

Oprofessionellt, visst, men är spelet inte färdigt så bör man inte heller släppa det. Även om man skjutit på det ett par gånger nu. För många exempel där ute där spel släpps för att patchas upp veckor/månader senare.

Ny spelstudio och team, jag hoppas de går bra för dem för det jag sett hittills verkar intressant och välgjort, för att komma från ett sånt litet team.

Best of luck!

Medlem
Skrivet av Pappa Zappa:

Verkar kunna vara ett intressant spel när det nu släpps. Om man bara kan komma över att det ser ut som om huvudkaraktären halkar omkring på ett glashalt nyskurat golv så ska det nog kunna erbjuda på nåt speciellt. Hoppas att det inte är ett allt för långsamt gameplay, demon ser rätt seg ut. Överväger ett köp i alla fall.

Sen ser ansiktsanimationerna fortfarande riktigt stela ut.
Påpekade det när dom visade upp spelet första gången, och Viktor sa att dom skulle se om dom kunde göra något åt det, verkar inte som dom lyckats göra något åt det av vad jag sett nyligen iaf.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
1
Skriv svar