Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

Jag vet inte hur jag ska förklara detta. Jag och grabbarna har en spellista med massa schyssta låtar, helt enkelt, och sen har vi denna.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Releasehästryttare

Lindsey Stirlings senaste album får en rekommendation från mig!

Medlem

Läste annat men såg precis tråden högt upp så får väl posta

Lyssnar nu på


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Opeth's "In Cauda Venenum" är nu äntligen släppt!

Medlem
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Ouffh! Taskman, tack för den låten(Sefa & Dr. Peacock - World Of The Dream) ... Blir en save på den 😅

Själv lyssnar jag lite på 'Year of DOOM - id Software Staff Playlist' och här är den jag råkar ha på nu :


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Orjan Nilsen - The Chosen One


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Insomnium - Valediction

Denna Fredag märker släpp från dessa MeloDeath-herrar från vårat grannland i öst!

Medlem

Hypo å bärs! Sveriges konung Tägtgren!

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Releasehästryttare
Medlem
Releasehästryttare

Tycka vad man vill om spelet det har ett unikt soundtrack för att vara spel

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

FFO: Tool


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Lord of the Lost - Morgana, lyssnade på denna som satan när den kom ut, glömde av den och återfann den igen nyligen.

Medlem

Go låt Plirig. Gav den två genomspelningar så den fick mer än godkänt


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Medlem
Medlem

Ny musikgenre:
MeaningWave

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Medlem

En Metallica-dag idag.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Medlem

Första låten från kommande skivan, imo når den inte riktigt upp till debutskivans låtar, men vi får se.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skriv svar