VR-upplevelsen Vader Immortal: Episode II har släppts

Robot
VR-upplevelsen Vader Immortal: Episode II har släppts

(Ljus)sablar vad häftigt... Jag hittar ut själv.

#ILMxLab, #Star-wars, #Vader-immortal


Medlem

Fy fan vad det ser ut. Ser ut som ren jävla skit. De måste verkligen sluta mjölka Star Wars. Vilket massakerat universum.

Vader blir rädd och flyr från ett monster? Vaders röst är ju riktigt dålig den med. Suck...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Fy fan vad det ser ut. Ser ut som ren jävla skit. De måste verkligen sluta mjölka Star Wars. Vilket massakerat universum.

Vader blir rädd och flyr från ett monster? Vaders röst är ju riktigt dålig den med. Suck...

Jag antar att du inte spelat episode 1 av denna?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser riktigt töntigt ut.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Man hoppas fortfarande på ett Star Wars spel som utnyttjar Index Knuckles. Kunde kännas riktigt mäktigt att spela. Oh well... Gammal klassiker släpps åtminstone på PS4 (Jedi Knight 2)

Medlem
Skrivet av Remus:

Fy fan vad det ser ut. Ser ut som ren jävla skit. De måste verkligen sluta mjölka Star Wars. Vilket massakerat universum.

Vader blir rädd och flyr från ett monster? Vaders röst är ju riktigt dålig den med. Suck...

Skrivet av Pretorian24:

Ser riktigt töntigt ut.

Första delen var riktigt bra så ni kanske ska prova innan ni uttalar er.

Medlem

Fantastisk upplevelse. Det enda som skavde lite var Vaders röst men det gör inte lika mycket eftersom resten av upplevelsen är såpass fångande. Det här är framtidens Hollywood. Vem fasen vill se Brad Pitt nita bovar när man kan göra det själv? Slutligen är det alltid lika trist med naysayers här på FZ som aldrig ens testat riktig VR men som känner sig så viktiga att dom måste kräkas på det dom inte har råd med.

Medlem
Skrivet av Kixo:

Första delen var riktigt bra så ni kanske ska prova innan ni uttalar er.

Absolut. Att titta på trailer är kanske inte helt rättvist men jag anser ändå att en trailer ska skapa en positiv känsla. Det gjorde inte denna. Det är ett forum som är gjort för att uttala sig om saker.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar