Death Stranding har gått guld

Robot
Death Stranding har gått guld

Kojima Productions knyter ihop säcken och gör sig redo för release.

#death-stranding, #kojima-productions


Medlem

Känner mig nästan tvingad att köpa ett ps4 nu.

Medlem
Skrivet av Richter:

Känner mig nästan tvingad att köpa ett ps4 nu.

jag tror jag ska köpa PS4 bara för detta spel till att börja med. Det är värt varenda krona och jag ser inga hinder att verkligen njuta av det man spelar.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Ingen vet vad det är. Men alla vill ha det! Det är fan bra marknadsföring =D

Avstängd

Är fortfarande tveksam till detta spel. Vill se recensioner först


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv

Kommer skaffa det men likt Last of Us 2 och Ghost of Tsushima som alla sannolikt blir PS5 spel så tyvärr så väntar jag till PS5 (Q420?).

Inaktiv
Skrivet av breahl:

Är fortfarande tveksam till detta spel. Vill se recensioner först

Recensioner gör inget för mig typ. Jag ser hellre några videos med gameplay för att se om det verkar fett.
Folk som gör recensioner brukar oftast vara helt för subjektiva och färgar sin recension med
starkt färgade åsikter baserat på spelutvecklaren eller andra spel i samma genre.

Känns weird att basera ett köp på om någon random snubbe säger det är bra eller ej.
(Om nu den personens recensioner inte stämmer överrens med ens egna åsikter till 100% vilket känns ganska ovanligt)

Medlem

Känns bara som att spelet är överhypat än så länge. Förmodligen blir det inget köp från min sida då jag är på tok för simpel för att ens förstå vad spelet verkar gå ut på. Har sett en del anime i mina dagar, men fattar fortfarande inget om vad det här spelet handlar om.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Känns weird att basera ett köp på om någon random snubbe säger det är bra eller ej.

Tricket är ju att hitta några recensenter som just inte är "random snubbe" utan några vars analys och perspektiv man själv brukar dela. Då blir det användbart och inte ett dugg weird.

Medlem

Ha så kul med Death Stranding ni playstation ägare. SJälv funderar jag varför Kojima hatar oss PC spelare och inte vill ha våra pengar.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Tricket är ju att hitta några recensenter som just inte är "random snubbe" utan några vars analys och perspektiv man själv brukar dela. Då blir det användbart och inte ett dugg weird.

Japp, det är absolut det som är nyckeln här. Har själv gått genom dussintals med "bookTubers" för att hitta någon vars boksmak verkar nästan identisk med min, och nu när jag gjort det har jag alltid något intressant att läsa

Har dock inte haft samma tur med spel, men där har jag istället en handfull med folk vars åsikter jag litar på tillräckligt för att få ett visst hum om saker och ting.

Inaktiv
Skrivet av bluebird:

Tricket är ju att hitta några recensenter som just inte är "random snubbe" utan några vars analys och perspektiv man själv brukar dela. Då blir det användbart och inte ett dugg weird.

Som jag skrev inom parantes alltså?

1
Skriv svar