Thrustmaster teasar modulär pro-gamepad till PS4

Robot
Thrustmaster teasar modulär pro-gamepad till PS4
Medlem

Vet inte varför, men den ser klumpig ut på nåt sätt, och för tankarna till The Duke

Redaktör
Skrivet av Nocternity:

Vet inte varför, men den ser klumpig ut på nåt sätt, och för tankarna till The Duke

Den ser stor ut på höjden, kanske det.


signatur
Medlem

får ju tyvärr inte samma exklusiva känsla som elite controllern, ser lite plastig ut. Men thrustmaster har ju en del trevliga produkter, ser fram emot att se mer! Sen övergår det mitt förstånd totalt att Sony själva inte hoppat på elite controller-tåget, MS har ju sålt helt galna mängder! Men dom kanske har avtal med tredjepartsutvecklare som bringar in så pass mycket cash så det inte är värt utvecklingskostnaden så sent i den nuvarande konsolcykeln..

Medlem

Den såg förjävlig ut. lol

Medlem

avskyr tanken med att spela med en kontroll där spaken har bytt plats med styrkorset.

Medlem

Hoppas på att Sony har spanat på MS Elite kontroll och också satsar på en ”Pro” kontroll till PS5.

Medlem

Ser ut som en kontroll som går att använda till skillnad mot PS egna som är gjorda för barnhänder.

Medlem

Ser ganska klumpig och billig ut. Tror dock prislappen är hög.
Hade Elite kontrollen när jag körde Xbox. Den är ju helt oslagbar.

Tror dock jag hellre köper en scuf än denna.

Medlem

Utan tvekan en av de fulaste kontrollerna jag sett, efter den till Jaguar. Men visst, den kanske är ett ergonomiskt underverk.

1
Skriv svar