Ashes of Creation: Apocalypse har släppts gratis i Early Access

Robot
Ashes of Creation: Apocalypse har släppts gratis i Early Access
Medlem

Det är väl ett utmärkt sätt att testa storskaliga strider på, något av det roligaste i ett MMO, så ser inte riktigt vad det finns att gnälla på.

Blir till att testa ikväll.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hur är det då?

Medlem

BUGG FEST DELUXE!

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Hur är det då?

På plussidan,
+ Väldigt snyggt
+ Kontrollerna kändes responsiva och bra

På minussidan,
- Riktigt buggigt
- Battle Royale (jag hatar battle royale)
- Vapnen och striderna saknade helt känsla (jag hoppas (och tror) inte combat kommer vara såhär vid release)
- Det verkar vara duktigt krävande (jämfört med andra MMO:n jag testat)

Jag håller dock hoppet uppe, då jag tror det kommer vara roligare som riktigt MMO, och inte battle royale.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Går ju inte att logga in i spelet. Så blir svårt att testa då

När man trycker Sign In så försvinner lösenordet och inget mer händer.

Medlem
Skrivet av Skapligt:

Går ju inte att logga in i spelet. Så blir svårt att testa då

När man trycker Sign In så försvinner lösenordet och inget mer händer.

Detsamma hände för mig, men kom in efter ~10 sekunder, så jag kan tänka mig att det tar längre tid när fler personer loggar in. De borde lagt in något som visar att saker faktiskt händer i bakgrunden.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Detsamma hände för mig, men kom in efter ~10 sekunder, så jag kan tänka mig att det tar längre tid när fler personer loggar in. De borde lagt in något som visar att saker faktiskt händer i bakgrunden.

Jaså ok!
Så man ska bara vänta när man tryck Sign In?

Det händer ju liksom ingenting när man trycker. Förutom att lösenordet försvinner och det blir typ lila runt den boxen.

1
Skriv svar