Följ med bakom kulisserna på nya Call of Dutys singelkampanj

Robot
Följ med bakom kulisserna på nya Call of Dutys singelkampanj
Medlem

Tappat suget efter den där exklusiviteten på 1 år med Survival-läget till PS4. Och rykten om loot lådor med vapen i!

Jag kommer avvakta och se hur IW hanterar detta. Inte stora förhoppningar. Det är ju ändå Activision som ligger bakom detta. Jag som kände ett litet sug efter action i Cod spelen efter 9 år då Black Ops 1 kom av Treyarch (sista spelet jag spelade).


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Verkar som en grymt bra sp-kampanj, och rätt annorlunda för att vara cod.

Medlem

Kan bli första IW-spelet jag köper sen förra MW trots avsaknad av FOV-inställning?

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Kan bli första IW-spelet jag köper sen förra MW trots avsaknad av FOV-inställning?

På konsoll ? Finns fov inställning på pc som var med under betan.

Medlem

Detta kommer jag att hugga. Även om jag blev besviken på Blops 4.

Hoppas inte det blir för pretto bara med alla militära rådgivare. Det har snackats om det förr och i slutändan är det ändå bara en TV-spel. Inte heller det TV-spel som är känt för sin realism. Minns fortfarande hur bombastiskt man presenterade sista Brothers in arms-spelet med en genomspelning med en militär rådgivare och hur sorgligt dåligt det blev.

Medlem

"War has changed. It's not about good and evil, it's all shades of Grey".

Följa kriget från olika perspektiv, intressant!

Medlem
Skrivet av heady89:

På konsoll ? Finns fov inställning på pc som var med under betan.

Nej på PC. Ok såg inte någon sån men jag letade inte så noga. Positivt då blir det nog ett köp. Gillade inte BO4 trots att det var Treyarch som utvecklat det.

Avstängd
Skrivet av fantomsmurfen:

Kan bli första IW-spelet jag köper sen förra MW trots avsaknad av FOV-inställning?

Var då verkligen ingen brist på inställningar i betan, tvärt om var det faktiskt väldigt imponerande med en många inställningar som rör själva gameplayet som man inte ens själv hade tänkt skulle kunna gå att konfigurera.

Medlem

Ser riktigt maffigt ut. Precis vad jag är sugen på att lira. (Kampanjen alltså, MP hoppar jag.)
Har alltid gillat grafiskt "realistiska" shooters.
Borderlands 3 verkar t.ex. grymt välgjort vad jag sett men den grafiska stilen lockar inte riktigt mig så behöver något annat att sätta tänderna it

Ett annat spel att se fram emot är "Ready or Not" ! men det släpps väl inte fören nästan år..

Medlem

Spännande att "Bear" från Six(Seal team) gestaltar Cpt. Price här, en hel del liknande drag i de karaktärerna kan jag tänka mig. Om man gillar liknande action som CoD:MW så kan jag rekommendera serien Six, bra action och lagom uppladdning.

1
Skriv svar