Mario Kart Tour släppt – har frivillig prenumerationskostnad

Robot
Mario Kart Tour släppt – har frivillig prenumerationskostnad
Kontot avslutas

Skulle det inte vara smartare att ha prenumerationen kopplat till Nintendo Online?
Då skulle man samtidigt fått tillgång till NES och SNES spel om man skaffar en Nintendo Switch.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Blir till att ladda ner och testa, men 50kr/mån för 200cc kan de fetglömma.

Medlem

Spelet kraschar bara för mig, på båda telefonerna (Android och iPhone)
Antar att det har något att göra med att dom är rootade/jailbreakade.

All right then, keep your money, Nintendo.

(Fick det att fungera med Liberty lite, till er som också kör jailbreak till iPhone)


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Spelet kraschar bara för mig, på båda telefonerna (Android och iPhone)
Antar att det har något att göra med att dom är rootade/jailbreakade.

All right then, keep your money, Nintendo.

(Fick det att fungera med Liberty lite, till er som också kör jailbreak till iPhone)

På min telefon kraschar det inte men så fort jag inte har ett finger på skärmen så slocknar den

Medlem
Skrivet av matnojje:

På min telefon kraschar det inte men så fort jag inte har ett finger på skärmen så slocknar den

Spelet vill gärna slockna riktigt snabbt har jag märkt ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Styrningen såg inte rolig ut.

Medlem

Blir perfekt när man går och blindskiter 40 minuter på jobbet!

Inaktiv

Provade tutorailracet men styrningen var ej fantastisk

Kontot avslutas

Den drar extremt mycket batteri.
Min sambo har en gammal Sony med en trasig sim kort läsare som jag brukar låna och skriva på. Den brukar dra typ 2 procent under natten, nu i natt så drog den 30 procent istället.

Min sambo sade att det säkert beror på att jag har på aviseringar på Mario Kart, så hon får hjälpa mig sedan att ta bort det.


signatur

ゼルダの城

Gen
Medlem
Skrivet av jimmah:

Styrningen såg inte rolig ut.

Skrivet av anon_119148:

Provade tutorailracet men styrningen var ej fantastisk

Styrningen är som ni säger inte den bästa och kan tänka mig att det blir riktigt svårt på tuffare banor. Manual Drift läget är en mardröm.

Skrivet av ZeldasCastle:

Den drar extremt mycket batteri.
Min sambo har en gammal Sony med en trasig sim kort läsare som jag brukar låna och skriva på. Den brukar dra typ 2 procent under natten, nu i natt så drog den 30 procent istället.

Min sambo sade att det säkert beror på att jag har på aviseringar på Mario Kart, så hon får hjälpa mig sedan att ta bort det.

Tycker inte batterianvändningen var speciellt farlig. Drog väl någon procent var femte minut eller så? Sitter iofs på en S10+

Kontot avslutas
Skrivet av Gen:

Tycker inte batterianvändningen var speciellt farlig. Drog väl någon procent var femte minut eller så? Sitter iofs på en S10+

Kan ju vara skillnad mellan telefoner, men jag tycker att det är fel att det drar en massa batteri när man inte använder den.
O andra sidan så kan man faktiskt stänga av smartphonen helt under natten, Varefall när man inte använder den som telefon, annars hade det varit skillnad.

Men jag ska fråga om hjälp med att stänga av notifikationerna och se om det blir bättre.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Kan ju vara skillnad mellan telefoner, men jag tycker att det är fel att det drar en massa batteri när man inte använder den.
O andra sidan så kan man faktiskt stänga av smartphonen helt under natten, Varefall när man inte använder den som telefon, annars hade det varit skillnad.

Men jag ska fråga om hjälp med att stänga av notifikationerna och se om det blir bättre.

Finns en funktion i åtminstone Samsung telefoner där man kan förhindra att appen använder energi när den inte används. Kanske kan vara något om man har problem med batteritider?

Gen
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Finns en funktion i åtminstone Samsung telefoner där man kan förhindra att appen använder energi när den inte används. Kanske kan vara något om man har problem med batteritider?

Precis det jag tänkte skriva, tack!

Kontot avslutas
Skrivet av Cenorida:

Finns en funktion i åtminstone Samsung telefoner där man kan förhindra att appen använder energi när den inte används. Kanske kan vara något om man har problem med batteritider?

Det brukar inte vara ett problem.
Men nu har min sambo ändrat inställningarna på Mario Kart Tour så nu är det bättre igen.


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar