Remnant: From the Ashes har fått en ny dungeon

Robot
Remnant: From the Ashes har fått en ny dungeon

Vilka mörka hemligheter döljer sig i Leto's Lab?

#Gunfire-games, #Remnant-from-the-ashes


Medlem

Var detta något att ha eller?

Medlem

Jag och brosan gillar lira det. Lite enklare dark souls typ fast med skjutvapen. Dock ska man helst spela minst två.

Medlem

Jag tyckte det var roligt, skön känsla i miljöer och vapen. Den med samlarbehov borde älska de då det finns en del olika vapen och gear att samla på sig och kombinera.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Spelet är jättebra. Däremot är det som många som prövat spelet säger.

Det är mycket enklare solo än i grupp pga. att scalingen är väldigt extrem på 3 spelare. 2 spelare går an däremot men det är mycket lättare solo.


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem

Helt klart ett av toppspelen för mig i år. Ingen gameplay-video eller recension jag läst kan riktigt göra spelet rättvisa, det måste upplevas, och som nämnts, med fördel med en eller två andra för att komma till sin rätt. Har haft fantastiskt kul i 50-60h (två genomspelningar) men börjar sakteliga kännas som en paus börjar bli på sin plats och låta ordentligt med nytt innehåll strömma till innan jag fortsätter.

Gnällkuk

Speltiteln fick mig att bli sugen på att återspela The Last Remnant, underskattad titel.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av robbis:

Var detta något att ha eller?

Nog ett av de bästa coop spelen

Helt fantastiskt roligt

Medlem

Skoj spel att spela coop i.

Fast sista bossen var riktgit dålig


signatur
Medlem

Är det bara jag som tycker det är synd att man inte "ta bort" 3:e person vy och spela i fps/shooter stile like quake mm? Jag e väl lättirriterad men jag vill gärna kunna ha den möjligheten då jag mest stör mej på att se min egna gubbe som tar en massa plats på mitt synfält.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem
Skrivet av vbgbasse:

Är det bara jag som tycker det är synd att man inte "ta bort" 3:e person vy och spela i fps/shooter stile like quake mm? Jag e väl lättirriterad men jag vill gärna kunna ha den möjligheten då jag mest stör mej på att se min egna gubbe som tar en massa plats på mitt synfält.

Njae. Det är ju melee också, även om skjutvapen är det viktigaste i arsenalen. Däremot tror jag en klar majoritet av alla som spelar ett spel med så stort fokus på loot vill se frukten av all möda. Bara att läsa alla negativa kommentarer på Cyberpunk av just det här skälet ”vad är poängen med häftig gear om jag inte kan se den” osv.

Medlem

Riktigt bra spel! 5/5. Ge mig en fet jäkla DLC och jag köper direkt!

Medlem
Skrivet av LARRYLUKE:

Riktigt bra spel! 5/5. Ge mig en fet jäkla DLC och jag köper direkt!

Så du vet att det är ett riktigt bra spel, ger det 5/5, men du har inte köpt det?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Nog ett av de bästa coop spelen

Helt fantastiskt roligt

Kanske blir att övertyga sambon då och se om drt kan vara nåt för henne

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Så du vet att det är ett riktigt bra spel, ger det 5/5, men du har inte köpt det?

Köper DLC direkt, bas spelet har jag redan. Ge mig mer content alltså

Medlem
Skrivet av LARRYLUKE:

Köper DLC direkt, bas spelet har jag redan. Ge mig mer content alltså

Kan inte annat än hålla med.
DLC och content är väldigt needed just nu.
Speciellt då jag är maxlevel i spelet och inte har mycket att spela för.


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem
Skrivet av Vamp:

Njae. Det är ju melee också, även om skjutvapen är det viktigaste i arsenalen. Däremot tror jag en klar majoritet av alla som spelar ett spel med så stort fokus på loot vill se frukten av all möda. Bara att läsa alla negativa kommentarer på Cyberpunk av just det här skälet ”vad är poängen med häftig gear om jag inte kan se den” osv.

Ok om det finns nån form av anledning till 3:e person såsom melee men det var samma visa med ghost recon phantoms och där fanns det verkligen ingen anledning att inte ha möjligheten att välja. Jag menar att de som vill ha 3:e person kan givetvis ha det men jag vill gärna ha möjligheten att stänga av det. Det borde väl inte vara så ansträngande att programmera in det också?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

1
Skriv svar