Om du mot all förmodan missat det, The Last of Us Remastered strax till PS Plus

Robot
Om du mot all förmodan missat det, The Last of Us Remastered strax till PS Plus
Medlem

*suck* Ännu ett spel i min backlog *placerar spelet i min hög*

Medlem

Jag har aldrig haft ps plus så har en fråga, om jag skaffar tjänsten i oktober månad. Betyder det att jag bara kan spela The last of us under oktober månad och sen måste jag köpa spelet?

Medlem
Skrivet av Avedagreat:

Jag har aldrig haft ps plus så har en fråga, om jag skaffar tjänsten i oktober månad. Betyder det att jag bara kan spela The last of us under oktober månad och sen måste jag köpa spelet?

Nej om du skaffar ps+ Och sen tar add to library på last of us så kommer ditt konto alltid ha tillgång till last of us så länge du förnyar ps+

Så låt oss säga du skaffar det nu i oktober o sen väljer att spela det om 2 år då skaffar du bara ps+ igen så kan du lira det igen


signatur

God is dead

Medlem

Jäkligt bra grejer. Hade det på skiva men sålt den, se om man orkar ta sig för det igen nu innan 2an kommer.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Rätt värdelöst gratis spel, bra spel som The Last of Us har man ju redan, mer skoj med sånt man inte har.

Medlem

Trist att man redan har köpt spelet två gånger.(PS3, PS4)

Men schysst för dom som inte fattat hur bra det är än.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Rätt värdelöst gratis spel, bra spel som The Last of Us har man ju redan, mer skoj med sånt man inte har.

nu ska vi inte va såna.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Mer skoj med sånt man inte har.

Oh fan, säger du det? Nu är det säkerligen så att inte alla har det redan så någon tyckte nog det var skoj.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Rätt värdelöst gratis spel, bra spel som The Last of Us har man ju redan, mer skoj med sånt man inte har.

Hehe, håller med. Bästa spelen på PS+ är dom där ”njaaa, kan vara bra, men inte nog för ett köp”.

Blev iofs sugen på att spela detta igen nu, men med en backlog som kommer sträcka sig långt förbi PS5 releasen blir det svårt att motivera.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Oh fan, säger du det? Nu är det säkerligen så att inte alla har det redan så någon tyckte nog det var skoj.

Ja men nu betalar jag ju för PSN+ för egen del, inte för att 10 personer som lyckas missa storspel ska få något.

Medlem

"The Last of Remastered"

Jaså, är det den sista remastern? XD

1
Skriv svar