Senaste nytt från Fallout 76: Power Armor-hjälm kan mögla

Robot
Senaste nytt från Fallout 76: Power Armor-hjälm kan mögla

Allt verkar mögl... möjligt med det här spelet.

#fallout-76


Medlem
Gnällkuk

Fallout 76: Motvind


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

phi
Medlem

Det går bra nu för Bethesda.

Medlem

Det är imponerande hur verkligen allting gått helt motsatt håll från vad Bethesda försökt göra. Fallout 76 är verkligen det mest underhållande spelet man inte behöver spela.

Medlem

*Heavy Breathing*

Redaktör

Fallout 76 - nyhetsgåvan som bara fortsätter ge.

/Skribenten


signatur
Medlem
Skrivet av phi:

Det går bra nu för Bethesda.

Tyvärr så gör de det på riktigt. Spelet har fortfarande relativt många aktiva spelare och deras mobilspel är en succé.

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Det är imponerande hur verkligen allting gått helt motsatt håll från vad Bethesda försökt göra. Fallout 76 är verkligen det mest underhållande spelet man inte behöver spela.

Det påminner om den där filmen jag såg för flera år sedan som var så dålig, så att enda anledningen som jag såg klart den var att det var underhållande att se hur dålig nästa scen kunde vara och hur dom kunde sabba det ännu mer.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag har den normala utgåvan av hjälmen
.....Antar att jag har tur

(Gömmer den i sin kartong djupt inne i min garderob)


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Redaktör

En som recenserat samlarutgåvan på Webhallen skrev:

”Hjälmen är en del av mig nu.”

Dessbättre(?) är det inte mögelhjälmen.

https://www.webhallen.com/se/product/287672-Fallout-76-Power-...


signatur
Medlem
Medlem

det är hjälmen från Gamestop bara som har mögel problem
https://www.youtube.com/watch?v=BXZGzg4b0ek

Medlem
Skrivet av Mackan4762:

det är hjälmen från Gamestop bara som har mögel problem
https://www.youtube.com/watch?v=BXZGzg4b0ek

Vi vet, det står i artikeln.

Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Fallout 76 - nyhetsgåvan som bara fortsätter ge.

/Skribenten

Ja, alltså F76 borde ju inbringat så sjukt mycket stålars för alla som lever på nyheter som t ex FZ och YouTubers Borderlands 3 är största spelsläppet hitintills i år, men jag tror fan nästan att något negativt om F76 genererar mer klick fortfarande


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Verkar inte va power armor edition, men istället är det gamespots egna som dom fick licens för att tillverka och sälja. Det är gamestops egna produkt inte bethesdas. Samma sak med Nuka Cola dark.

Var tvungen att kolla min egna hjälm, för att va på den säkra sidan


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

Ja, alltså F76 borde ju inbringat så sjukt mycket stålars för alla som lever på nyheter som t ex FZ och YouTubers Borderlands 3 är största spelsläppet hitintills i år, men jag tror fan nästan att något negativt om F76 genererar mer klick fortfarande

Om vi fick betalt för varje klick, så.


signatur
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ja, alltså F76 borde ju inbringat så sjukt mycket stålars för alla som lever på nyheter som t ex FZ och YouTubers Borderlands 3 är största spelsläppet hitintills i år, men jag tror fan nästan att något negativt om F76 genererar mer klick fortfarande

Samma med Star Citizen


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av phi:

Det går bra nu för Bethesda.

Bethesda är som Apple och Blizzard. Det spelar ingen roll vilket skit de släpper, folk köper det ändå.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Verkar inte va power armor edition, men istället är det gamespots egna som dom fick licens för att tillverka och sälja. Det är gamestops egna produkt inte bethesdas. Samma sak med Nuka Cola dark.

Var tvungen att kolla min egna hjälm, för att va på den säkra sidan

Då är det fel att lasta bethesda för detta utan Gamespot.
Dock underhållande enda att se bedrövelsen kring detta spel.
Är det slutet för Fallout månne?
Känns som enda sättet att rädda detta varumärke att släppa ett episkt Fallout 5.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

jbx
Medlem
Skrivet av Mirage:

Bethesda är som Apple och Blizzard. Det spelar ingen roll vilket skit de släpper, folk köper det ändå.

Så du väljer alltså att blanda in Apple här, i en artikel om mögliga Fallout-hjälmar.
Det säger mer om dig än om iPhone/iPad/iMac användarna. Ica Maxi har fina samsung lurar nu för 399:- du kanske redan har slagit till?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Om vi fick betalt för varje klick, så.

Well, varje klick blir ju annonsladdningar så det är ju princip samma sak? Utan att veta hur er betalningsmodell ser ut så borde de vara antalet annonsvisningar och click-through. Oavsett så driver det ju trafik. Jag säger inte att ni jagar klick, eller att det skrivs enbart för att det ska jaga klick, bara F76 må vara ett kasst spel men inte för alla, inget ont so, inte för något gott med sig

En del med att driva företaget och sajten är ju att det finns trafik och sidvisningar, så du kan ju inte hymla med att oavsett vad ni tycker om ett spel så är det ju alltid kul att kunna lägga upp en nyhet om något som engagerar medlemmarna och dessutom gör er nytta, även om nyheten i sig inte är positiv.

Skrivet av rmpyro:

Samma med Star Citizen

Mja, tror inte det engagerar lika många människor faktiskt. Jag kan ha fel, men Start Citizen är ett nytt IP och fanbasen känns mer koncentrerad. När det gäller F76 är fanbasen större för Fallout-serien generellt, lägg där till att du kanske själv inte spelar spelet, eller ens är intresserad av det generellt, men chansen att du har någon du känner som gör det är nog större. Dvs, större chans att jag delar artikeln eller pratar om det än med Star Citizen. Men, det är inget jag har fog för annat än magkänsla.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av jbx:

Så du väljer alltså att blanda in Apple här, i en artikel om mögliga Fallout-hjälmar.
Det säger mer om dig än om iPhone/iPad/iMac användarna. Ica Maxi har fina samsung lurar nu för 399:- du kanske redan har slagit till?

Känsligt ämne för dig hör jag.😂😂😂

Medlem

Finns det nåt positivt med det här spelet? Varje gång det skrivs om det så är det nåt som är fel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skägg.
10 Chambers

Alternativ rubrik: Fallout 76 har stadig tillväxt... av bakterier!


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Alternativ rubrik: Fallout 76 har stadig tillväxt... av bakterier!

Nu tog du i för mycket. Det var precis lagom med "Fallout 76 har stadig tillväxt".

Sen är inte mögel en bakteriekultur utan en svampodling.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

https://www.forbes.com/sites/alexkane/2019/09/24/gamestop-is-...

Verkar bara som att det var 32 av 20 000 hjälmar som var sålda.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Tydligen var det hela 32 hjälmar som hade sålts. Men ni måste ju göra en grej av det, det är ju trots allt Fallout 76. Länka till YongYea känns ju lagom seriöst.

Medlem
Skrivet av jbx:

Så du väljer alltså att blanda in Apple här, i en artikel om mögliga Fallout-hjälmar.
Det säger mer om dig än om iPhone/iPad/iMac användarna. Ica Maxi har fina samsung lurar nu för 399:- du kanske redan har slagit till?

Vilken slamdunk!

Medlem
Skrivet av cyprus:

Tydligen var det hela 32 hjälmar som hade sålts. Men ni måste ju göra en grej av det, det är ju trots allt Fallout 76. Länka till YongYea känns ju lagom seriöst.

Kom igen! Hela historien är ju as-kul. Klart man skall göra ett scoop.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

12
Skriv svar