Fem miljoner krängda Borderlands 3 på fem dagar, och 2K bara myser

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_326725:

nej nej nej... jag fatta att det inte var du! Jag bara bad om ursäkt till ALLA rent allmänt så man inte blir avstängd igen för att man trampar någon på tårna.

Även om det var en bitterjävel som "veckans" som jag "bråkade" med och som tydligen också blev avstängd. Skönt att mods insåg att jag inte var den enda som hade problem med hans fittiga attityd.

Men jag ska nog lägga ner snacket om detta om jag inte vill bli avstängd igen ;P


signatur
Medlem
Skrivet av anon_326725:

Frågan är hur folk orkar? Borde finnas viktigare saker att lägga energi på

Krävs så lite energi att hålla lågan brinnande, så jag kör på det!


signatur

I drank what?

CTI
Medlem

“We can't stop here, this is bat country!”


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av Mirage:

Krävs så lite energi att hålla lågan brinnande, så jag kör på det!

Om det är viktigt för dig, varför inte. Tycker att ett multimiljardföretag med kinesiska kopplingar kan tåla lite kritik i dagens politiska klimat. Det är snarare folk som försvarar dem som kanske borde fundera på hur de prioriterar sin tid och energi.

Medlem

Spelet blir först kul när man kör Vault Hunter mode på lvl 3, för då är det l00terino deluxe och det finns utmanande motståndare att möta. Storyn är pinsam, men det några guldkorn finns helt klart att få: Penn and Tellers gästpel, en robot som gör memes bl.a. Än finns mycket buggar å elände, men det patchas säkert!

Jag har egentligen bara en grej som gör mig mindre benägen att köra vidare: Jag vill kunna skippa alla cringe-cutscenes!! Har man spelat igenom spelet innan är det otroligt tröttsamt.

Medlem
Skrivet av Landelusen:

Spelet blir först kul när man kör Vault Hunter mode på lvl 3, för då är det l00terino deluxe och det finns utmanande motståndare att möta. Storyn är pinsam, men det några guldkorn finns helt klart att få: Penn and Tellers gästpel, en robot som gör memes bl.a. Än finns mycket buggar å elände, men det patchas säkert!

Jag har egentligen bara en grej som gör mig mindre benägen att köra vidare: Jag vill kunna skippa alla cringe-cutscenes!! Har man spelat igenom spelet innan är det otroligt tröttsamt.

håller med dig dom borde lägga till alternativet skip all cutscenes

12
Skriv svar