Battlefront 2 får snart coop-läge och en ny planet

Robot
Battlefront 2 får snart coop-läge och en ny planet

I en galax långt, långt borta uppdateras fortfarande EA:s skamfilade stjärnkrig.

#Battlefront-2, #Dice, #Electronic-arts


Medlem

Droidekas och TX-130 är redan ute sen ett tag tillbaka.

Själv spelar jag spelet nästan dagligen. Har blivit så jäkla bra.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Äntligen lite singleplayer uppdatering, bra jobbat EA.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Droidekas och TX-130 är redan ute sen ett tag tillbaka.

Själv spelar jag spelet nästan dagligen. Har blivit så jäkla bra.

Nice try EA


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

@Pretorian24: Och man får fortfarande bara 500 currency i daily craten va? VARJE DAG.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Droidekas och TX-130 är redan ute sen ett tag tillbaka.

Själv spelar jag spelet nästan dagligen. Har blivit så jäkla bra.

Jag provade igen efter lång tid, och "Har blivit så jäkla bra." hänger jag inte med på? Det har inte ÄNDRAT något, bara lagt till något spelläge och en planet? ingen jätteförändring direkt.


signatur

I drank what?

Medlem

Ja, finns inte Droidekas samt Anakin redan? Kollar lite Jackfrags ibland och har för mig han spelade med det för någon månad sedan.


signatur

Tack för visat intresse!

Medlem

Ja tycker att det är väldigt bra att dom tar ansvar och bygger upp spelet så att det blir något bra. Men. Det här reparerar bara en del av skadan dom gjort med Battlefront 2 i mina ögon. Dom går inte plus från skadan dom har gjort med det här spelet på långa vägar haha ^^
Dom kanske borde sluta släppa trasiga och allmänt förstörda spel till att börja med om dom vill förbättra sitt ryckte?

Som någon redan har sagt bra.

Skrivet av Godofcheese:

Nice try EA

Medlem

@SkeletronFace: Handlar väl om att dom förstörde spelet själva och övergav det. Det finns ju inget i spelet? När dom insåg att dom inte skulle kunna köra en så hård MTX satstning som dom ville så hände det inget. Fortfarande bara 500 credits varje dag för att logga in liksom?

Det är ju fullt av buggar och obalanserat skit som dom inte har brytt sig om på hur länge som helst. Det borde ha dött.

Medlem

Man får credits genom att spela spelet inte bara för att logga in varje dag.
Mängder med nya banor och kartor nya heroes och skins plus Capital Supremacy. Och dom kommer fortsätta släppa nya saker löpande helt kostnadsfritt. Jag betalade kanske 500kr och har fått ofantligt många timmars spelande.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Community update släpptes precis
https://youtu.be/8tnGE9R-ZQg


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar