Oxenfree-skaparnas festsimulator Afterparty släpps 29 oktober

Robot
Oxenfree-skaparnas festsimulator Afterparty släpps 29 oktober

Dags att dricka djävulen under bordet för att få en andra chans.

#Afterparty, #Night-school-studios


Releasehästryttare

Med tanke på hur mycket jag gillade Oxenfree så kommer jag gå in i detta spel med alldeles för höga förväntningar :/

Medlem

Wishlist asap

Medlem

Längtar! Oxenfree är definitivt ett av mina favoritspel.

Medlem

Oj, så snart!
Har legat på min wishlist sedan det utannonserades.
Hade glömt bort att det skulle släppas nu. Trodde att det var ett 2020-spel.
Tack för påminnelsen!

Ambassadör
Xbox

Afterparty släpps dag 1 på Xbox Game Pass !


signatur

Jump in.

Inaktiv

Skummade lite första minuten och funderade på vad fan det var för något, verkade riktigt trist sen blev det intressantare Har tyvärr inte spelat Oxenfree än men kan ha det på EGS om det var ett spel de gav bort gratis för en tid sedan så kanske är dags att se vad snacket handlar om

Releasehästryttare

@anon_119148: Kanske inte skall hypa upp det för mycket för dig, men ja det landade på min och mångas top 10 lista 2016.

Gnällkuk
Skrivet av Devan:

Med tanke på hur mycket jag gillade Oxenfree så kommer jag gå in i detta spel med alldeles för höga förväntningar :/

Samma här... usch. Älskade verkligen Oxenfree.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av anon_119148:

Skummade lite första minuten och funderade på vad fan det var för något, verkade riktigt trist sen blev det intressantare Har tyvärr inte spelat Oxenfree än men kan ha det på EGS om det var ett spel de gav bort gratis för en tid sedan så kanske är dags att se vad snacket handlar om

Kan varmt rekommendera det! Spelet är flera olika slut också, så finns incentive till att spela om och göra andra val. Och ja, det var gratis på EGS en månad.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar