Släppdatumet för The Last of Us Part 2 kan ha avslöjats

Robot
Släppdatumet för The Last of Us Part 2 kan ha avslöjats

En schweizisk återförsäljare tycks ha sagt lite väl mycket.

#naughty-dog, #the-last-of-us-part-2


Avstängd

Kan ju lika gärna vara dom som förutsätter att det är Februari eftersom det ryktats om det.

Utvecklaren själv har sagt att Februari inte gäller... Tror det var i denna artiklen (går inte att nå just nu) http://www.pushsquare.com/news/2019/07/the_last_of_us_2_is_ha...

Medlem

"special edition" hade allt bedrövligt tråkigt omslag om det där är hur det kommer se ut. Men andra omslaget var jävligt snyggt tycker jag.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Väntar med att köpa detta tills PS5. Eftersom mitt PS4 har gått sönder tror jag. Får att den slumpmässigt stänger av sig själv hela tiden. Och har inte råd att köpa ny just nu. Plus så har jag inte PS+ så alla mina saves och skit kommer försvinna.

Bara hoppas att PS5 är bakåtkompatibel.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Väntar med att köpa detta tills PS5. Eftersom mitt PS4 har gått sönder tror jag. Får att den slumpmässigt stänger av sig själv hela tiden. Och har inte råd att köpa ny just nu. Plus så har jag inte PS+ så alla mina saves och skit kommer försvinna.

Bara hoppas att PS5 är bakåtkompatibel.

Med tanke på vilken succé Microsoft haft med sin bakåtkompabilitet på xbox one så vore Sony dumma om de inte inkluderar det i ps5an.

Medlem

helvete så inte i år alltså

Skribent
Skrivet av Sillgam:

Med tanke på vilken succé Microsoft haft med sin bakåtkompabilitet på xbox one så vore Sony dumma om de inte inkluderar det i ps5an.

Som jag har förstått det så var ps3ans arkitektur med cellprocessorn och allt det där ett stort problem för bakåtkompabiliteten, något som det inte kommer vara mellan ps4 och ps5.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

helvete så inte i år alltså

Faktum är att det var föga troligt från första början. Du vet i ca samma ficka kommer Cyberpunk komma ut, och jag vore galen om inte många andra släpp tasslar in. Ha tålamod. Det hjälper!!!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

1
Skriv svar