Medlem
Vad spelas?

Förlåt om denna topic finns redan men ingen jag kunde se dom senaste 3 sidorna av trådar.

Så vad spelas nu i helgen eller ja vad spelas just nu när ni har tid och spela.

Jag spelar Conan exiles, Anno 1800, CiV 6 och Risen 3.

Medlem

Ikväll ska det "spelas" 5-kamp på O'Learys med jobbet, annars så ska det nog inte spelas någonting i helgen för min del

jbx
Medlem

Zelda -Links awakening på switch och Gears 5 på PC.
Lite wreckfest då och då oxå.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Ska försöka mig på lite Overwatch och Control. Ska först lägga klart livspusslet. 🥴


signatur

Niet.

Medlem

Metro: Exodus, Police Stories och Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes på PC. Days Gone på PS4.

Medlem

WoW Classic för hela slanten! Riktigt kul!
Om jag lyckas slita mig från det så ska jag testa Witcher 3 som jag köpte loss på rea häromdagen.

Tvivlar dock på att jag lyckas lämna PCn dock

Medlem

Hittade en GTA2-skiva billigt till salu och spelade det för första gången på ett antal år. Lika explosivt och roligt som när jag sist körde det! Har blivit lite trött på det sega tempot och de stora tomma världarna i de senaste GTA-spelen så det känns ganska uppfriskande att gå tillbaka till 2:an.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Skaffat VR så blir en hel del Beat Saber... otroligt kul spel.

Medlem
Skrivet av Smekbar:

WoW Classic för hela slanten! Riktigt kul!
Om jag lyckas slita mig från det så ska jag testa Witcher 3 som jag köpte loss på rea häromdagen.

Tvivlar dock på att jag lyckas lämna PCn dock

Nice jag det är kul när man hitta ett mmo man trivs i jag menar jag spelade eve online i 10 år. Men glad att folk gilla wow classic.

Medlem

wreckfest. ganska kul.

Medlem
Skrivet av Banzeken:

Hittade en GTA2-skiva billigt till salu och spelade det för första gången på ett antal år. Lika explosivt och roligt som när jag sist körde det! Har blivit lite trött på det sega tempot och de stora tomma världarna i de senaste GTA-spelen så det känns ganska uppfriskande att gå tillbaka till 2:an.

Fan vad nice. Jag brukar gå på Erikshjälpen här där jag bor brukar hitta en del gammla goa spel ibland för 10-20kr jag har typ hittat Settlers II 10kr Warcraft 3 plus expansion for 20kr eller Sims 2 för 10kr med mera. Var in idag men dom hadde inget som intressera mig det var samma warcraft 3 expansion lite sims 1 expantioner. MW2 som jag redan har på skiva.

Skribent

Tänkte testa lite Crying Suns för att se om det är något att ha.

Links Awakening, har även F.E.A.R. på G samt Hollow Knight.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Links awakening till switch och sea of thieves


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Borderlands 3, Civ 4, och MOO2


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Shadow of Mordor och Red Dead Redemption II, med lite Battlefield V däremellan.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Shadow of Mordor och Red Dead Redemption II, med lite Battlefield V däremellan.

Shadow of Mordor var jädra bra spel måste jag säga

Fragtjuv

Strax blir det Borderlands 3


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Backloggens befriare

Gears 5 för hela slanten den lilla tid jag kommer ha över till att spela i helgen!


signatur

Ad hoc addendum

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Duke_Gamer:

Nice jag det är kul när man hitta ett mmo man trivs i jag menar jag spelade eve online i 10 år. Men glad att folk gilla wow classic.

Aha en fellow EVE-veteran! Spelade också det i runda slängar 10 år, och nästan bara det. Lite knäppt så här i efterhand kanske, min backlog är enorm tack var det

OnT så spelar jag Gears 5 i helgen!


signatur

Jump in.

Medlem

Jag nöter Greedfall! Underhållande och ganska bra tillskott i genren i min mening. Det märks att det inte är en monsterstudio som knåpat ihop spelet då det finns en del att anmärka på. Men, med tanke på priset är det lätt värt pengarna hittills (21h in enligt steam) och då är jag barnsligt förtjust i allt mellan Baldurs Gate och Witcher 3

Medlem

Precis börjat köra om Kingdoms of Amalur: Reckoning och Soldier Of Fortune.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Aha en fellow EVE-veteran! Spelade också det i runda slängar 10 år, och nästan bara det. Lite knäppt så här i efterhand kanske, min backlog är enorm tack var det

OnT så spelar jag Gears 5 i helgen!

Haha jag vet hur det är spelat eve och ESO och FFXIV 14. Så ja jag har en back log så för 3 månder sedan svor jag inge mer mmo spel på minst 1-2 år så jag kan spela igenom massa spel jag har.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Precis börjat köra om Kingdoms of Amalur: Reckoning och Soldier Of Fortune.

Soldier of fortune är en riktig pärla. Kör du med någon mod?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Spelar Link's Awakening till Switch 😃


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

1
Skriv svar