Diskutera – Spel som gått från flopp till succé

Medlem

Fallout 76 är inte där än. Stämmer men det är på väg jag har kul som fan i det till och från när inte min fps är i golvet. Visst är jag i skogen eller inomhus 50-60fps men så fort man är i storstan 10-18 fps suger som fan.

Inaktiv

Vad är det som gör att No Man's Sky har blivit bra från att ha varit dåligt?

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Vad är det som gör att No Man's Sky har blivit bra från att ha varit dåligt?

alla stora uppdateringar som lagt till en ganska okey story, basbygge lite mer kött helt enkelt.

NÄr det gäller Andromeda. Vad jag har sett så fixade man bara lite grafiska saker och de största problemen. Fast det är faktiskt problemet, Andromeda även utan några tekniska problem var inget mer än ett okej spel, definitivt inget mästerverk. Ännu värre så övergav man spelet helt efter några få patcher. Jämför med Mass effect 3 som fick hyllade DLC's som förbättrade spelet. Andromeda är okej nu, men det är definitivt ingen succe.

Inaktiv

Jag tycker inte Hello Games (utvecklarna av No Mans Sky) ska hyllas. Visst är det bra att de inte gav upp på spelet men jag tycker inte detta kan väga upp för alla lögner man drog innan releasen. Lika idiotisk att hylla kyrkan för att de börjar "tillåta" homosexualitet när man i själva verket borde kritisera kyrkan för att haft sin pissiga ställning mot homosexuella tills nu. Man kanske ska börja elda upp kattungar så man sedan kan bli hyllad för att man slutat med att elda upp kattungar?

Jag orkar inte skriva allt för ingående kring detta men vill avsluta med att säga att jag inte egentligen är bitter eller så men jag vill inte hylla HG för att de nu gör något de ljög att de gjort för flera år sedan.

TLDR; Bra att Hello Games "fixat" NMS men fy fy att de ljög.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag tycker inte Hello Games (utvecklarna av No Mans Sky) ska hyllas. Visst är det bra att de inte gav upp på spelet men jag tycker inte detta kan väga upp för alla lögner man drog innan releasen. Lika idiotisk att hylla kyrkan för att de börjar "tillåta" homosexualitet när man i själva verket borde kritisera kyrkan för att haft sin pissiga ställning mot homosexuella tills nu. Man kanske ska börja elda upp kattungar så man sedan kan bli hyllad för att man slutat med att elda upp kattungar?

Jag orkar inte skriva allt för ingående kring detta men vill avsluta med att säga att jag inte egentligen är bitter eller så men jag vill inte hylla HG för att de nu gör något de ljög att de gjort för flera år sedan.

TLDR; Bra att Hello Games "fixat" NMS men fy fy att de ljög.

Har Sean Murray tagit på sig skorna än?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

@Fenix: Jag förstår inte vad det betyder i sammanhanget

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag tycker inte Hello Games (utvecklarna av No Mans Sky) ska hyllas. Visst är det bra att de inte gav upp på spelet men jag tycker inte detta kan väga upp för alla lögner man drog innan releasen. Lika idiotisk att hylla kyrkan för att de börjar "tillåta" homosexualitet när man i själva verket borde kritisera kyrkan för att haft sin pissiga ställning mot homosexuella tills nu. Man kanske ska börja elda upp kattungar så man sedan kan bli hyllad för att man slutat med att elda upp kattungar?

Jag orkar inte skriva allt för ingående kring detta men vill avsluta med att säga att jag inte egentligen är bitter eller så men jag vill inte hylla HG för att de nu gör något de ljög att de gjort för flera år sedan.

TLDR; Bra att Hello Games "fixat" NMS men fy fy att de ljög.

Nej dom ska verkligen inte hyllas för att ha fixat nått som borde vara rätt från början.
Jag har inte följt hela historien eller ens spelat spelet men det känns som dom blivit "pressade" av Sony och kanske borde ha gett ut spelet som ett EA.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

12
Skriv svar