Batman-överdos nu, nästa vecka är Everything gratis hos Epic

Robot
Batman-överdos nu, nästa vecka är Everything gratis hos Epic
Avstängd

Alltså, om de ger bort såhär mycket spel så har man ju inte ens tid att köpa några nya från deras butik.

Medlem
Medlem

Arkham Asylum och Arkham City är game of the year editions och innehåller DLC medans Arkham Knight verkar vara bas spelet utan DLC och det verkar inte gå köpa DLC'n separat? Men ja, gratis är ju gott!

Medlem

Försökte just hämta deras Batman-bundle men möttes bara av "There was a problem processing your request. Please try again later". Kanske läge att lägga in en högre växel och lite pengar på utveckling? Gratis är bara gott om det faktiskt funkar.

Medlem
Skrivet av Pappa Zappa:

Försökte just hämta deras Batman-bundle men möttes bara av "There was a problem processing your request. Please try again later". Kanske läge att lägga in en högre växel och lite pengar på utveckling? Gratis är bara gott om det faktiskt funkar.

Det är nog bara överbelastning på servern är ju ganska vanligt när det blir bra erbjudanden i butiker. Följ rådet och testa senare ska enligt nyheten gälla till nästa torsdag.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Alltså, om de ger bort såhär mycket spel så har man ju inte ens tid att köpa några nya från deras butik.

Nä, det är ju.... synd..

Avstängd
Skrivet av Fiddi:

Synd om mig är det absolut inte. Jag tänker mer på deras egna ekonomi. Men jag tror att barnen och tonåringarna som växer upp nu kommer hålla Epic Store närmare om hjärtat än Steam, i och med att deras första shooter då blir Fortnite istället för CS.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Synd om mig är det absolut inte. Jag tänker mer på deras egna ekonomi. Men jag tror att barnen och tonåringarna som växer upp nu kommer hålla Epic Store närmare om hjärtat än Steam, i och med att deras första shooter då blir Fortnite istället för CS.

Jae, så är det.

Var 100% skämt, är inte alls seriös.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Synd om mig är det absolut inte. Jag tänker mer på deras egna ekonomi. Men jag tror att barnen och tonåringarna som växer upp nu kommer hålla Epic Store närmare om hjärtat än Steam, i och med att deras första shooter då blir Fortnite istället för CS.

Epic har nog några hundra miljarder att ta från Fortnite kassan.

Medlem

Enda generöst att ge bort spel även fast det är taktik att få folk in till storen, det är inte skitspel som ger iväg gratis.
Första spelet som dom gav var väll subnautica.
Ett spel jag själv hade 0 intresse för men spelet visade sig vara väldigt bra och jag kommer köpa uppföljaren när den är klar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar