Låt Victor Leijonhufvud guida dig igenom Rain of Reflections

Robot
Låt Victor Leijonhufvud guida dig igenom Rain of Reflections

Imorgon släpps spelet han arbetat med de senaste åren.

#rain-of-reflections


Medlem

Ska bli intressant med detta spel då man genom att ha lyssnat och läst på/från Victor kommit fram till att man delar mycket tycke och smak om spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Releasehästryttare

I morgon redan? skumt då jag satt att detta spel skall komma i oktober.

Well, det kan man ju inte vara missnöjd med.

Edit: inte så konstigt att man är förvirrad .. på store sidan står det både coming soon och 20 sep, medans på wishlist sidan står det to be announced.

Trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag vill inte se videorna då de spoliar en del, blir nog köp imorgon istället. (Beroende på pris och tid.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Moderator | Testpilot
Skrivet av conthox:

Jag vill inte se videorna då de spoliar en del, blir nog köp imorgon istället. (Beroende på pris och tid.)

De är så spoiler-fria som det går. Ingen större handling visas utan det är fokus på gameplay.

Tänkte bara så du vet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Systemet med Motivation, istället för det klassiska HP och healing känns spännande.

Men det här är väl episodindelat, det som släpps är bara första kapitlet? Jag kommer avvakta hela spelet innan jag spelar.

Medlem

@uberpwnage2.0: Ah, tackar. Då kan man se dom i alla fall då


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Systemet med Motivation, istället för det klassiska HP och healing känns spännande.

Men det här är väl episodindelat, det som släpps är bara första kapitlet? Jag kommer avvakta hela spelet innan jag spelar.

Frågade Victor på twitter vid nåt tillfälle.

Fick detta som svar.

Medlem

Stort grattis till Victor!

Skribent

Ska bli intressant det här. Vi har många duktiga spelutvecklare i Sverige, men sällan vi ser dem göra RPG-spel (vilket jag förstår då de är sjukt tids och resurskrävande).


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

"Victor Leifonhufvud"

Hehe. Har ni lyssnat för mycket på Leifi Plomeros den finske sigenaren?...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Mm, undrar hur det kommer gå, har inte sett något om detta spelet öht, alltså, att det ens kommer ut i morgon var ju ingen som visste.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers

@CARTMAN: Doh! Jag som verkligen ansträngde mig för att få i och f på rätt ställe. Så failar man där. Brukar alltid stava fel på hans namn.


signatur
Medlem

Detta ser ut som ett spel helt i min smak, ett definitivt köp. Håller tummarna för att det når hela vägen fram och att Victor med co kan fortsätta göra spel.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@CARTMAN: Doh! Jag som verkligen ansträngde mig för att få i och f på rätt ställe. Så failar man där. Brukar alltid stava fel på hans namn.

Adelsnamn är gjorda för att pöbeln ska faila stavningen. Du borde kalla karln för kattskallen i fortsättningen.

Helt allvarligt så... Dom har misslyckat fullständigt med marknadsföringen. Hade ingen aning om att det släpps så nära inpå.

Medlem

Inget fan av stridssystemet men är ett fan av Cyberpunk och Victor, Så det blir ett garanterat köp.

så lejonskallen glr ett spel ser lovande ut


signatur

New life, New hope

Medlem

Alltså, jag tror det är ganska oplanerat, dom måste nog släppa spelet. Det står liksom "coming soon" på steam fortfarande och det är ju knappast som att detta är ett epicköpt spel.

Hoppas det går bra, men jag tror detta spelet kommer försvinna innan det ens når en möjlig publik. Hoppas jag har fel, det behövs mer äventyrsspel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kul! Ser intressant ut

Medlem

Han säger 20e i klippet men det står "due for a PC/Steam release on the 27th of September" på youtube samt på steam.

Redaktör
Skrivet av Oskmos:

Han säger 20e i klippet men det står "due for a PC/Steam release on the 27th of September" på youtube samt på steam.

Det ändrades i går, 27:e gäller nu.

https://www.fz.se/nyhet/281000-vafalls-var-ar-rain-of-reflect...


signatur
1
Skriv svar