Läcka avslöjar Total War Saga: Troy

Robot
Läcka avslöjar Total War Saga: Troy

Undra då om Grekernas specialitet är att bygga en trojansk häst?!? =P


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Age of mythology total war typ? Jag är intresserad

Medlem

:'( Vill inte ha en massa medusor o skit som krälar runt på slagfältet...kommer döda min inlevelse i spelet iaf.

Medlem

Låter riktigt bra


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Monster? Avstår

Medlem

Ett nytt Total war i stil med Empire skulle vara trevligt. Att det utspelar sig under 1800-talet hade varit riktigt kul! Personligen tycker jag att de senaste spelen inte har varit särskilt kul och långlivade.

Inaktiv

Total Warhammer var ju riktigt jäkla bra, men vill vi verkligen ha ännu en serie med "orealistiska" total war spel?

Medlem

Instant köp som vanligt, har inte tid att spel men va fasen... lite mytologi alltså omfg yes pleaeeuux

Nu är det bara 30 åriga krigen som saknas då...

Medlem

Bara intresserad av warhammer spelen.

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Ett nytt Total war i stil med Empire skulle vara trevligt. Att det utspelar sig under 1800-talet hade varit riktigt kul! Personligen tycker jag att de senaste spelen inte har varit särskilt kul och långlivade.

Skulle gissa att nästa stora total war är Warhammer 3. Men efter det känns det som Empire 2 är på tapeten

Medlem

@sweclockern: Vilket var det senaste du testade? Nyfiken.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av Korken:

:'( Vill inte ha en massa medusor o skit som krälar runt på slagfältet...kommer döda min inlevelse i spelet iaf.

Röstade hiss, men nu när bilden med medusor målades upp i min hjärna så lutar det mer åt diss. :'(

Medlem
Skrivet av necrolock:

Röstade hiss, men nu när bilden med medusor målades upp i min hjärna så lutar det mer åt diss. :'(

Jupp, samma här faktiskt.

1
Skriv svar