Vinn Asus ROG Phone 2 till ett värde av 10 000 kr!

Robot
Vinn Asus ROG Phone 2 till ett värde av 10 000 kr!

Var med och tävla om den mest kraftfulla speltelefonen på marknaden.

#asus-rog-phone-2


Medlem

Vilken best, lycka till alla tävlanden! (Fast mest jag )

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av batteridriven:

Vilken best, lycka till alla tävlanden! (Fast mest jag )

Själv-jinx?


signatur
Avstängd

Om jag installerar ett sim-kort i min speldator blir det då en speltelefon?

Medlem
Skrivet av batteridriven:

Vilken best, lycka till alla tävlanden! (Fast mest jag )

Haha samma!

Någon som vet vad det är för handkontroll som är på bilden?


signatur

PSN: MrOakenborn

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av AplAy:

Om jag installerar ett sim-kort i min speldator blir det då en speltelefon?

Bara om du kan hålla den mot örat under en medellång telefonkö till valfri svensk myndighet.

Skrivet av Oakenborn:

Haha samma!

Någon som vet vad det är för handkontroll som är på bilden?

Det är ett av tillbehören till mobilen, om du kikar på länken i nyheten hittar du alla.


signatur
Medlem

Ledsen grabbar och tjejer som tävlar - jag hade ju liksom ALLA rätt dårå. 100%. S class. Blir svårt för er att konkurrera med det

Medlem

Lycka till allez


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Gnällkuk
Skrivet av AplAy:

Om jag installerar ett sim-kort i min speldator blir det då en speltelefon?

Nej, men du kan fästa ett baddaren-märke på den för flärd och ära! ;>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kom åt submit knappen när jag skulle skriva in användar namnet...suck...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av meganollan:

Kom åt submit knappen när jag skulle skriva in användar namnet...suck...

Om du kan återge ditt fritext i ett PM ser jag till att du får vara med.


signatur
Medlem

Om jag vinner vill jag byta vinsten mot Calles första dator.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Om jag vinner vill jag byta vinsten mot Calles första dator.

Skalet kan stå hemma hos mor men innanmätet är nog slaktat för längesedan. Tror hårddisken ligger i högen med alla andra man sparat genom åren.


signatur
Medlem

Hur är det sista frågan berör inte hårdvara?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av newlaseridea:

Hur är det sista frågan berör inte hårdvara?

Huh?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om du kan återge ditt fritext i ett PM ser jag till att du får vara med.

Jag kunde submita en ny, med namn denna gång 😛

Medlem

Min vana trogen så kommer göteborgaren fram i mig och strular till allt när jag skall svara. Man undrar ju om det ens är någon vits att försöka? Trist att FZ inte svarar på frågor om vinstskatt, det hade nog varit uppskattat.

Kul med tävling, hoppas det ger er många nya medlemmar!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om du kan återge ditt fritext i ett PM ser jag till att du får vara med.

När jag skulle fylla i formuläret så var alla textrutor på konstiga ställen, så det var rätt komplicerat att komma åt rutan för att fylla i användarnamnet. Löste det med att "tabba" i textrutan för själva svaret. Detta uppstod i Safari 12.1.2 om det är av intresse

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pyrox:

När jag skulle fylla i formuläret så var alla textrutor på konstiga ställen, så det var rätt komplicerat att komma åt rutan för att fylla i användarnamnet. Löste det med att "tabba" i textrutan för själva svaret. Detta uppstod i Safari 12.1.2 om det är av intresse

Åfan, Safari på desktop eller IOS? Opinionstage, som är plattformen vi använder, brukar funka bra på alla plattformar. Brukar du ha problem med våra quizar?


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av meganollan:

Jag kunde submita en ny, med namn denna gång 😛

Ah, kalas!

Skrivet av Pyrox:

Min vana trogen så kommer göteborgaren fram i mig och strular till allt när jag skall svara. Man undrar ju om det ens är någon vits att försöka? Trist att FZ inte svarar på frågor om vinstskatt, det hade nog varit uppskattat.

Kul med tävling, hoppas det ger er många nya medlemmar!

Haha, skulle vi besvara skattefrågor skulle svaren bli 99 procent fel.


signatur
Medlem

Lycka till alla!


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Åfan, Safari på desktop eller IOS? Opinionstage, som är plattformen vi använder, brukar funka bra på alla plattformar. Brukar du ha problem med våra quizar?

Jag testade igen nu (bara att gå igenom alla steg, inte att submitta igen) och då såg den sista sidan helt rätt ut (med fritexten). När jag själv skulle submitta, så fanns inte texten "Användarnamn" i formuläret. Men nu såg det kanon ut. Så det kanske var ett temporärt fel eller PEBCAK.

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Trist att FZ inte svarar på frågor om vinstskatt, det hade nog varit uppskattat.

I det här fallet är det tyvärr inget att diskutera. Den här vinsten ska beskattas... meeeeeen, jag säger inget till Skatteverket om inte du gör det.

Medlem

Det här är telefonen som kan få mig att lämna Apple, inte för att Apple nödvändigtvis alltid har alla paddlar i vattnet... men jag är lat och har inte orkat byta plattform. Men för det här, ja jävlar.

Edit: Plus att det blir roligt när Tres säljare ringer mig och försöker kränga på mig en ny lur.

"batteri på över 3000 mAh? Det känns lite lite tamt..."


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av Bennii:

I det här fallet är det tyvärr inget att diskutera. Den här vinsten ska beskattas... meeeeeen, jag säger inget till Skatteverket om inte du gör det.

Ingen förstod min ordvits

Gnällkuk
Skrivet av Pyrox:

Ingen förstod min ordvits

Satir blir sjukt svårt att uppfatta i skrift, speciellt om man missar en smiley t ex. En missad smiley kan få ett skämt att framstå som ett elak attack


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Verkar vara riktigt frän, ja tack säger jag .

Medlem

Telefonen verkar riktigt ball! Något jag vill slänga min iPhone 6 för 🤩 Gaming on the go 👏🏻


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hade stora problem med fritexten, skickade min mini-novell som PM till dig, hoppas ni kan använda er av den i sätllet

Medlem

Inte för att vara den som är den men sista frågan frågade specifikt bortom all hårdvara, något som AUX-jacket inkluderas i. Lite taskigt formulerat där :3

12
Skriv svar