Inofficiella Dino Crisis-remaken har fått det vi saknat – dinosaurier

Robot
Inofficiella Dino Crisis-remaken har fått det vi saknat – dinosaurier
Medlem

Dom har en hel del att lära sig hur man ljussätter en scen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blir snart raderad och en officiell remake kommer om två år.

Medlem

De där jävla fönsterna.
Man tänker hela tiden att "Nu hoppar nån in"
Och så gör det inte det. Sen så måste man passera dem gång, på gång, på gång,
Helvete vad jag höll på att skita på mig i det spelet.
20 år sen.... fan vad gammal man blivit.

Medlem

capcom kommer ändå stoppa detta, förstår inte hur dom tror att inget kommer hända eller? det är ju intrång på IP dom inte har rätt till.... idioter

Medlem

@SWEBarb: Är de inte nått resident evil spel som några också utvecklar i UE4? Inte säkert att dom stänger ner om utvecklarna inte tjänar pengar på de.

Medlem
Skrivet av dafuq:

@SWEBarb: Är de inte nått resident evil spel som några också utvecklar i UE4? Inte säkert att dom stänger ner om utvecklarna inte tjänar pengar på de.

Dom hade en RE2 remake, men den stängde dom ner Det utvecklades till en egen produkt dock som heter Daymare: 1998.

https://www.gamesradar.com/fans-behind-canceled-resident-evil...


signatur

Videomupp

KoP
Medlem

Slöseri med tid för deras del och naivt om dom tror att ägaren av varumärket inte kommer att släcka ner dom.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

capcom kommer ändå stoppa detta, förstår inte hur dom tror att inget kommer hända eller? det är ju intrång på IP dom inte har rätt till.... idioter

Skrivet av KoP:

Slöseri med tid för deras del och naivt om dom tror att ägaren av varumärket inte kommer att släcka ner dom.

Ett perfekt sätt att få uppmärksamhet. Sen slöseri med tid är ju alltid en intressant fråga. Har de inga förväntningar att tjäna pengar så kommer de troligtvis lära sig massor av projektet tillsammans med uppmärksamheten. Win win alltså.

Medlem
Skrivet av KoP:

Slöseri med tid för deras del och naivt om dom tror att ägaren av varumärket inte kommer att släcka ner dom.

De kommer nog lära sig sig saker av det här projektet. Jag är frilansande filmare, när jag inte har några betalande project gör jag egna filmer som aldrig visas bara för att lära mig nya saker.

Skribent

Gissar att Capcom håller koll på projektet och blir det populärt så stänger de ner det och gör en egen remake. Är ju gratis marknadsundersökning för dem.


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd
Skrivet av Johlor:

Gissar att Capcom håller koll på projektet och blir det populärt så stänger de ner det och gör en egen remake. Är ju gratis marknadsundersökning för dem.

Exakt det där!

1
Skriv svar