Se 20 min naken Outer Worlds-gameplay

Robot
Se 20 min naken Outer Worlds-gameplay
Medlem

Varje gång jag ser detta påminns jag om hur dött det ser ut överallt.
styltiga NPC:er som står som stillastående marionetter glest utplacerade i en värld som ser alltmer brun ut för varje preview som dyker upp.

Det osar indie-development över detta. Tyvärr.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

KoP
Medlem
Skrivet av Tobias Solem:

Varje gång jag ser detta påminns jag om hur dött det ser ut överallt.
styltiga NPC:er som står som stillastående marionetter glest utplacerade i en värld som ser alltmer brun ut för varje preview som dyker upp.

Det osar indie-development över detta. Tyvärr.

Det osar Bethesda-spelvärld. Vilket man antingen hatar eller älskar.

Medlem

Plågsam video att titta igenom: spelar som en total nybörjare samt skippar dialoger.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Plågsam video att titta igenom: spelar som en total nybörjare samt skippar dialoger. Får mig att bli mindre intresserad i spelet.

Han/Hon spelar på konsol, vilket troligen är anledningen till att styrningen ser sjukt stel ut. Hoppas det blir bättre på PC, kunde allvarligt inte se klart videon just på grund av att spelaren såg ut att vara stelopererad.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Påminde lite om Polygons ypperliga Doom-gameplay.(nåja, inte lika illa kanske ;p)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av KoP:

Det osar Bethesda-spelvärld. Vilket man antingen hatar eller älskar.

Fast det är rätt stor skillnad mellan Bethesda-spelen också. Jämför man Morrowind med Fallout 4, så är det natt och dag. Och inte till Fallouts fördel.

Bethesda är kända sen tidigare för djup story med stor återspelbarhet och detaljer. Något man blivit allt sämre på. Det här spelet ser hittills ut att vara den sämre varianten av detta.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

KoP
Medlem
Skrivet av Tobias Solem:

Fast det är rätt stor skillnad mellan Bethesda-spelen också. Jämför man Morrowind med Fallout 4, så är det natt och dag. Och inte till Fallouts fördel.

Bethesda är kända sen tidigare för djup story med stor återspelbarhet och detaljer. Något man blivit allt sämre på. Det här spelet ser hittills ut att vara den sämre varianten av detta.

Så sant. Vi får hoppas det finns en bra story som väger upp bristerna isåfall. 🤔

Medlem

Återigen varför är det inte ett krav på att de som spelar demot faktiskt har spelat ett spel förut. Denna person kan inte vara någon som har koll alls. Det är ju bara extremt dålig PR när dem låter en sån där inkompetent person visa upp det...

Medlem

Stör mig på att PC:n inte har en röstskådespelare

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Stör mig på att PC:n inte har en röstskådespelare

Själv tycker jag att det är bland det bästa!


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem
Skrivet av UncleJack:

Själv tycker jag att det är bland det bästa!

Smaken är som baken

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Smaken är som baken

Delad.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

1
Skriv svar