Direkt från Tokyo Game Show: Kojima demonstrerar Death Stranding

Robot
Direkt från Tokyo Game Show: Kojima demonstrerar Death Stranding

Death Stranding-gameplay på gång.

#death-stranding


Avstängd

Det har redan varit gameplay när ni publicerade denna nyhet, men kanske kommer mer.

Det var ett jätte långt gameplay och man fick se strider med.


signatur

PS5 och inget annat.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av breahl:

Det har redan varit gameplay när ni publicerade denna nyhet, men kanske kommer mer.

Det var ett jätte långt gameplay och man fick se strider med.

Doh! Såg det försent.


signatur
Medlem

Bara jag som bestämt mig för att inte se fler gameplay-videos från Death Stranding? Var som bäst när det var mystiskt och man knappt visste vad spelet handlade om. Nu känns det som man snart sett hela spelet med alla dessa långa videos.

Testpilot

Väldigt kul att se mer gameplay även om jag inte fattade mycket av Kojimas Japanska! Det kommer mer på lördag.

Medlem
Skrivet av arelion:

Bara jag som bestämt mig för att inte se fler gameplay-videos från Death Stranding? Var som bäst när det var mystiskt och man knappt visste vad spelet handlade om. Nu känns det som man snart sett hela spelet med alla dessa långa videos.

Nu skummade jag bara igenom gameplay'en på fikarasten på jobbet, men har jag nu sett hela spelet som du antyder så behöver du nog inte förboka det haha!

Medlem

Är det bara jag eller ser gameplayet väldigt tråkigt ut? Miljöerna verkar inte vara nån höjdare heller av det man fått se.

Gnällkuk
Skrivet av arelion:

Bara jag som bestämt mig för att inte se fler gameplay-videos från Death Stranding? Var som bäst när det var mystiskt och man knappt visste vad spelet handlade om. Nu känns det som man snart sett hela spelet med alla dessa långa videos.

Gjort samma med Borderlands 3 och inte kokat på en enda video sedan juni kanske. Visst vill man ha mer info, men inte för mkt och att kunna uppleva alla platser för första gången utan att redan veta vad som väntar en.

DS kollar jag dock inte på för att jag tycker det ser rätt tråkigt ut. Nästan så man undrar om anledningen till East mode är för att man ska kunna uppleva den märkliga storyn men slippas av utdraget och tröttsamt gameplay.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

KoP
Medlem
Skrivet av arelion:

Bara jag som bestämt mig för att inte se fler gameplay-videos från Death Stranding? Var som bäst när det var mystiskt och man knappt visste vad spelet handlade om. Nu känns det som man snart sett hela spelet med alla dessa långa videos.

Det måste vara ett väldigt kort spel isåfall. :'D

Skribent

49 min senare och jag är mer förvirrad än en modeinfluencer som ska skriva högskoleprovet.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Kan nån ta fram videon med engelsk eller svensk text. Tyvärr tappade jag bort mitt japanska lexikon....lol


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

"Gameplay på gång" ha ha ha

Medlem

Jag blev positivt överraskad av mellansekvenserna. Det andas tät och mustig MGS-atmosfär. Det kanske kan bli ett köp ändå, trots munspelet.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Testpilot
Skrivet av Mike Stranéus:

49 min senare och jag är mer förvirrad än en modeinfluencer som ska skriva högskoleprovet.

Kolla på "Briefing" trailern så har du the bare minimum. Du skall "connect America" och rädda tjejen i princip.

Skrivet av Superfly74:

Kan nån ta fram videon med engelsk eller svensk text. Tyvärr tappade jag bort mitt japanska lexikon....lol

Det kommer att laddas upp en version med engelska undertexter om någon dag.

eld
Medlem

Med bebis på magen och sperma på ryggen ska man återkoppla amerika

edit:

Så sjukt coolt, jag är helt såld!

Som att metal gear, breath of the wild, eurotruck sim och silent hill har gjort ett kärleksbarn tillsammans.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Kolla på "Briefing" trailern så har du the bare minimum. Du skall "connect America" och rädda tjejen i princip.

Det kommer att laddas upp en version med engelska undertexter om någon dag.

Hittar inte det nånstans..............såg en video där de berättar kort om saker och ting, men inte allt. Vore riktigt nice att få det.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Testpilot
Skrivet av Superfly74:

Hittar inte det nånstans..............såg en video där de berättar kort om saker och ting, men inte allt. Vore riktigt nice att få det.

Briefing trailern är länkad i artikeln?

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Briefing trailern är länkad i artikeln?

Jo jag såg den, men skulle jättegärna vilja få in den som var 49 minuter lång med gameplay. Det är de saftigast4e nyheterna är. Vore kanon. Har sett att det finns på spanska och italienska men inte engelska.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Testpilot
Skrivet av Superfly74:

Jo jag såg den, men skulle jättegärna vilja få in den som var 49 minuter lång med gameplay. Det är de saftigast4e nyheterna är. Vore kanon. Har sett att det finns på spanska och italienska men inte engelska.

Aha okej, dom har sagt att det kommer. Så hoppas på det.

Medlem

Här är för er som inte sov igenom engelska lektionerna för att ni spelade hela natten.

På engelska, helt klart en annan syn nu. (För er intresserade tänker jag köpa PS4 Pro, bara för detta och God of War.)

https://www.youtube.com/watch?v=2JdEeGHEaNU


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Avstängd
Skrivet av Superfly74:

Här är för er som inte sov igenom engelska lektionerna för att ni spelade hela natten.

På engelska, helt klart en annan syn nu. (För er intresserade tänker jag köpa PS4 Pro, bara för detta och God of War.)

https://www.youtube.com/watch?v=2JdEeGHEaNU

Gillar verkligen inte tjejen på scenen, hon är så överdriven.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar